اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

مدیران بومی توانمندی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از صدها مدیر بومی در استان سراغ دارم که تمام شاخص‌های یک استاندار توانمند را دارند.

مدیران بومی توانمندی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اگر قرار بر پویایی و تحرک کشور در همه حوزه‎ها باشد، این کار به جای مدیران ستادی باید توسط مدیران اجرایی انجام شود

وی افزود: وزارت کشور باید افراد متدین، مومن، پاک‌دست، مسلط بر مسائل کشور، با قدرت اجرایی و قدرت مدیریتی بالا را برای تصدی‌گری استانداری انتخاب کند.

زمانیان با بیان اینکه استاندار آینده چهارمحال و بختیاری نباید بر اساس مدیریت دستوری عمل کند، تصریح کرد: این در حالی است که استاندار منتصب باید مدیریت اقتضایی داشته باشد و متناسب با شرایط کشور و منطقه تصمیم‌گیری کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید مدیری باشد که قدرت ایجاد اشتغال و رفع چالش‌های اقتصادی را داشته باشد و پشت میزنشین نباشد.

زمانیان با اشاره به دیدار اخیر مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور، خاطرنشان کرد: از رحمانی فضلی خواستیم تا فردی با ویژگی‌های فوق به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: استان مرکز مدیریت قوی برای انتقال نیروی انسانی توانمند، باهوش، مدبر و اثرگذار برای تحول در کشور است و بنده بالغ بر صدها مدیر بومی در استان سراغ دارم که تمام شاخص‌های ذکر شده را دارا هستند.

زمانیان، دوری از سیاسی‌کاری و باندبازی را از مهمترین ویژگی‌های یک استاندار برشمرد و گفت: یک استاندار کارآمد باید به مبانی انقلاب، نظام و ولایت اعتقاد راسخ داشته و به احکام و قوانین کشور التزام عملی داشته باشد و اهل کار مستمر شبانه‌روزی باشد البته استاندارانی با این ویژگی‌ها زیادند فقط باید آنها را به درستی شناخت و انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیری ضعیف برای استان منصوب شود، در بالاترین سطح با این موضوع برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/68004/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول