اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از بندر نوشهر صورت گرفت

تاکید استاندار مازندران بر ضرورت بررسی راهکارهای افزایش صادرات کالا

استاندار مازندران در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بر ضرورت بررسی راهکارهای افزایش صادرات کالا از طریق حمل ‌و نقل دریایی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط تأکید کرد.

تاکید استاندار مازندران بر ضرورت بررسی راهکارهای افزایش صادرات کالا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، ربیع فلاح استاندار مازندران و هیئت همراه از اسکله‌ها و پروژه‌های در دست اقدام منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از نزدیک بازدید کردند و در جریان روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای آن قرار گرفتند.

فلاح در جریان این بازدید با قدردانی از اقدامات صورت گرفته خواستار فعال کردن اتاق بازرگانی به منظور بررسی راهکارهای افزایش صادرات کالا از طریق حمل و نقل دریایی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز در این بازدید گزارشی از نحوه فعالیت این بندر با مشارکت بخش خصوصی و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام ارائه کرد.

سیدنبی سیدپور اعمال وظایف حاکمیتی در بخش دریانوردی مطابق با کنوانسیون‌های بین‌المللی، بندرداری، صدور گواهینامه‌های دریانوردی، کنترل شناورهای تفریحی، نظارت بر ساخت و سازهای ساحلی را از مهمترین وظایف اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول