اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

فعالیت 115 واحد بهره‌بردار در شهرک صنعتی بشل سوادکوه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از فعالیت 115 واحد بهره‌بردار در شهرک صنعتی بشل سوادکوه خبر داد.

فعالیت 115 واحد بهره‌بردار در شهرک صنعتی بشل سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: مازندران دارای ظرفیت‌های فراوان برای سرمایه‌گذاری بوده و با بسترسازی مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شرایط مطلوب برای سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: درحال حاضر مازندران دارای 38 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت یک‌هزار و 907 هکتار بوده که از این میزان 26 شهرک و 12 ناحیه صنعتی در حال فعالیت هستند.

وفایی‌نژاد افزود: شهرک صنعتی بشل سوادکوه به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان با 196 هکتار وسعت بوده که 208 قرارداد با واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک منعقد شد و حجم سرمایه‌گذاری قراردادهای منعقده مبلغ 3 هزار و 477 میلیارد ریال است که تاکنون 115 واحد تولیدی و صنعتی به بهره‌برداری رسیدند و براساس آمار و اطلاعات موجود تاکنون مبلغ یک هزار و 924 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه سرمایه‌گذاری کردند که برای 3 هزار و 415 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: پروژه‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی براساس نیاز هر شهرک با توجه به تأمین اعتبارات در دست اقدام است که تصفیه‌خانه فاضلاب به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست در شهرک صنعتی بشل سوادکوه درحال اجرا است و با بهره‌برداری از هر واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فضای مناسب برای تولید و کارآفرینی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول