اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

ایجاد 10 ناحیه صنعتی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ایجاد 10 ناحیه صنعتی مصوب در اولویت‌کاری شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی قرار دارد.

ایجاد 10 ناحیه صنعتی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برای بهره‌برداری از نواحی صنعتی مصوب عزم جدی دارد.

وی یادآور شد: این شرکت در راستای حمایت از توسعه متوازن صنعت در استان و ایجاد فرصت‌های شغلی در تمام نقاط کشور آمادگی ایجاد و بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب را دارد.

پرنیان ایجاد 10 ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی را از اولویت‌های کاری این شرکت عنوان کرد و اذعان داشت: ناحیه صنعتی باروق یکی از نواحی صنعتی مصوبی بوده که در صورت تخصیص زمین مناسب و بدون معارض عملیات اجرایی آن برای سرمایه‌گذاری صنعتگران منطقه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد نواحی صنعتی زمینه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف آذربایجان غربی را فراهم می‌سازد، خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند ابزاری در راستای رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه باشد.

پرنیان اضافه کرد: توسعه متوازن و عدالت صنعتی براساس مزیت‌های نسبی هر منطقه باید جزو اولویت‌های کاری قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ابراز داشت: سیاست کاری شرکت در سال جاری سیاست توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است.

انتهای پیام/61005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول