اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

تسریع در راه‎اندازی متروی اصفهان از اولویت‎های شورای شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسریع در راه‎اندازی خط نخست متروی اصفهان به عنوان اولویت نخست شورای شهر و شهرداری اصفهان تلقی می‎شود.

تسریع در راه‎اندازی متروی اصفهان از اولویت‎های شورای شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پروژه متروی اصفهان، عملیات اجرایی و کلنگ‎زنی پروژه متروی اصفهان از سال 1381 آغاز شده، اما هنوز این پروژه به بهره‎برداری نرسیده و اصفهانی‎ها طعم سوار شدن بر قطار شهری اصفهان را نچشیده‎اند، در سال گذشته مسئولان شهرداری و مدیریت شهری اصفهان هر روز زمان‎هایی را برای بهره‎برداری از این پروژه اعلام می‎کردند، اما این زمان‎ها تنها وعده و وعید‎های تحقق نیافتنی از سوی مسئولان بود و این وعده‎ها تنها سبب بی‎اعتمادی مردم به مسئولان شده است، امروز بیش از هفت ماه از سال 1392 می‎گذرد و از بیش از یک ماه گذشته تاکنون نیز فعالیت شورای سوم در سطح شهر آغاز شده است، اما با وجود گذشت این مدت زمان و تغییر و تحولات صورت گرفته در سطح شهر هنوز خبری از راه‎اندازی قطار شهری اصفهان نیست و گویی متروی اصفهان به یک پروژه طلسم شده تبدیل شده است، به دنبال این موضوع و ضرورت و اهمیت راه‎اندازی این پروژه خبرنگار فارس در اصفهان نسبت به گفت‎و‎گو با رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اقدام کرده است.

رضا امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیش از یک ماه است که از آغاز فعالیت شورای چهارم می‎گذرد، اظهار کرد: تاکنون جلسات شورای شهر به منظور انتخاب هیئت رئیسه و برگزاری مجامع و تشکیل کمیسیون‎های تخصصی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هنوز اعضای شورای شهر وارد مباحث مرتبط با اجرای پروژه‎های موجود در سطح شهر نشده است، اضافه کرد: اضافه کرد: تسریع در راه‎اندازی خط نخست متروی اصفهان به عنوان اولویت نخست شورای شهر و شهرداری اصفهان تلقی می‎شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه میزان پیشرفت این پروژه نیازمند انجام بررسی‎های کارشناسی است، تصریح کرد: عنوان یک زمان خاص برای بهره‎برداری از این پروژه یک اقدام غیر‎کارشناسی است و مسئولان باید براساس یک برنامه کارشناسی شده زمانی را برای بهره‎برداری از این پروژه اعلام کنند.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول