اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر:

راه‌اندازه مترو از مهم‌ترین مطالبات مردم شاهین‌شهر است

نایب رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: راه‌اندازه خط متروی شاهین‌شهر به اصفهان و اصفهان به سمت شاهین‌شهر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم همیشه در صحنه این شهر است.

راه‌اندازه مترو از مهم‌ترین مطالبات مردم شاهین‌شهر است

علیرضا جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک به منظور انتخاب رسول زرگر‌پور به عنوان استاندار جدید اصفهان، اظهار کرد: جمعیت شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از 140 هزار نفر است که بیش از 110 هزار نفر این جمعیت اقوام مهاجر‌پذیر هستند و بیش از 80 هزار نفر از این افراد خوزستانی‌اند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان باید توجه ویژه‌ای به شهرستان شاهین‌شهر و میمه داشته باشد، ادامه داد: تمام پروژه‌های عمرانی صورت گرفته در شهر شاهین‌شهر از محل بودجه شهرداری بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با اشاره به مهم‌ترین مطالبه مردم شاهین‌شهر، تصریح کرد: راه‌اندازه خط متروی شاهین‌شهر به اصفهان و اصفهان به سمت شاهین‌شهر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم همیشه در صحنه این شهر است.

وی با تأکید بر اینکه حق قانونی هر استانداری است که در بدنه مدیریتی استان تغییر و تحول ایجاد کند، متذکر شد: فرماندار جدید شاهین‌شهر باید بر مبنای شایسته‌سالاری دینی و مردمی انتخاب شود و از مدیران بومی، باتجربه، مردم‌دار و باتقوای شهرستان باشد.

انتهای پیام/63023/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول