اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

ایجاد موزه تخصصی آموزش و پرورش در بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ایجاد موزه تخصصی آموزش و پرورش در بوشهر خبر داد.

ایجاد موزه تخصصی آموزش و پرورش در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با فرهنگیان و معلمان منطقه سعدآباد اظهار داشت: پیشرفت آینده کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش است و به هر میزان در این مسیر عملکرد بهتری داشته باشیم به موفقیت بیشتری می‌رسیم.

وی افزود: در استان بوشهر اقدامات زیربنایی بسیار خوبی در توسعه و تجهیز مدارس انجام شده و این امر موجبات موفقیت آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید تعداد 2 هزار و 68 مدرسه در قالب 7 هزار و 137 کلاس درس میزبان 184 هزار دانش‌آموز هستند و تمام توان خود را برای افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: 16 هزار فرهنگی در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند و به فضل خدا امیدوار هستیم همانند سال گذشته بتوانیم به موفقیت‌های لازم برسیم.

رضایی از ایجاد موزه تخصصی آموزش و پرورش بوشهر خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر در راستای حفظ آثار، اسناد و اشیاء مربوط به تعلیم و تربیت و به منظور ثبت تاریخچه آموزش و پرورش در استان، موزه تخصصی آموزش و پرورش استان بوشهر را راه‌اندازی می‌کند.

وی بیان کرد: این موزه به منظور چگونگی شکل‌گیری و شکل‌دهی آن در دست بررسی کارشناسان قرار دارد و با همت این اداره کل و همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت استان تاسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

رضایی ابراز داشت: سرکشی به مناطق مختلف آموزش و پرورش استان به منظور آشنایی با مشکلات و رفع آنها در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول