اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بوشهر خبر داد

اختصاص 28 میلیارد ریال به بخش مشاغل خانگی بوشهر

معاون فرماندار شهرستان بوشهر گفت: 28 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در شهرستان بوشهر اختصاص دارد.

اختصاص 28 میلیارد ریال به بخش مشاغل خانگی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وحید نیک‌روش صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بوشهر با بیان اینکه، مشاغل خانگی با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی اجراء می‌شود گفت: برای فراهم کردن بستر مناسب جهت سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار طرح مشاغل خانگی اجراء می‌شود که امسال 28 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان این نوع مشاغل با نرخ کم بهره پرداخت می‌شود.

وی افزود: خروجی کارگروه اشتغال شهرستان بوشهر با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود استان باید در راستای بهبود فضای کسب و کار، کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید باشد.

معاون فرماندار بوشهر با بیان اینکه مشاغل خانگی و طرح‌های اشتغالزایی در بخش‌های شیلات، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع دریایی، فن‌آوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و خدمات است گفت: مشاوره می‌تواند نقش تاثیر گذاری بر انتخاب رشته شغلی و بازدهی مطلوب اشتغال ایفاء کند.

نیک‌روش از اختصاص 28 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در شهرستان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این از محل اعتبارات بنگاه‌های زود بازده 6 هزار و 610 میلیارد ریال برای توزیع بین متقاضیان به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول