اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

باند سارقان به عنف مسافرنما، در جهرم متلاشی شد

فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با پوشش مسافر، خودروی رانندگان را در این شهرستان سرقت می‌کردند، خبر داد.

باند سارقان به عنف مسافرنما، در جهرم متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک خودرو توسط سارقان در جهرم،‌ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سارقان به عنوان مسافر، خودروهای مسافرکش بین شهری را دربست کرده و پس از رسیدن به مقصد با تهدید چاقو، راننده را پیاده و خودروی وی را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی جهرم اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ملک‌زاده بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی، سرکرده این باند سارق را که پیش از این دارای چند سابقه سرقت‌های به عنف و مسلحانه، آدم‌ربایی و حمل مواد مخدر بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: تاکنون هشت سرقت به عنف با همدستی دو سارق دیگر با پوشش مسافر در سطح شهرستان‌های جهرم، مرودشت، ارسنجان و زرقان از این سارق کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: با تلاش ماموران، یکی از همدستان این سارق نیز دستگیر و در بازجویی‌های فنی یک سرقت به عنف داخل خودرو از وی کشف شد.

ملک زاده در ادامه گفت: در بازرسی از منزل سرکرده این باند، تعدادی مدارک و سیم کارت متعلق به شکات و چند چاقو مورد استفاده در سرقت و مقداری مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری عضو دیگر این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان دستگیر شده به منظور کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول