اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

هفته ناجا فرصتی برای آشنایی با خدمات ایثارگرانه پلیس است

استاندار خوزستان گفت: هفته ناجا فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم با خدمات ایثارگرانه پلیس است.

هفته ناجا فرصتی برای آشنایی با خدمات ایثارگرانه پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در آغازین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور فرماندهان و مسئولان استانی صبح امروز در اهواز برگزار شد.

در این صبح‌گاه مشترک نیروهای انتظامی با اجرای برنامه‌های مختلف اقتدار و آمادگی خود را در معرض نمایش قرار دادند.

در ادامه مراسم استاندار خوزستان در سخنانی اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی مغتنم است تا مردم هر چه بیشتر با تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی آشنا شوند.

سید جعفر حجازی افزود: در واقع در این هفته مردم هرچه بیشتر با ایثارگری‌‌های نیروهای انتظامی، راهور و مرزبانی آشنا شده و زحمات و تلاش‌های آنها بیشتر بازگویی شود.

استاندار خوزستان تصریح‌کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در جهت تربیت نیروهای توانمند، مومن، تحصیل کرده و آموزش دیده در نیروی انتظامی انجام شده است که نتیجه آن وجود این نیروهای ورزیده برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و تامین امنیت در کشور است.

حجازی اضافه‌کرد: نیروهای انتظامی در نقاط مختلف کشور و تا دورترین نقاط و صعب‌العبورترین مکان‌ها در حال تلاش برای تامین امنیت مردم هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: یکی از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی اعتماد متقابل مردم به پلیس و پلیس به مردم است.

استاندار خوزستان افزود: در واقع این اعتماد دو سویه موجب شده است تا پلیس برای حفظ امنیت مردم جان برکف آماده تلاش و جان‌فشانی باشد و از سوی دیگر از توان مردم برای تامین امنیت و همچنین دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

حجازی ادامه داد: دفاع مقدس و راهپیمایی‌های مختلفی که در طول سال با حضور پررنگ مردم برگزار می‌شود نمونه‌ای از همین بکارگیری نیروهای مردمی در جهت دفاع از انقلاب اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان‌کرد: در این راستا باید ارتباط بین پلیس و مردم بیش از پیش شده و هفته ناجا فرصتی مهم برای افزایش این ارتباط بین مردم و نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/72008/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول