اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اصفهان خبر داد

پیشرفت 45 درصدی پروژه اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها

معاون عمرانی شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر پروژه سالن اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص اصفهان بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 45 درصدی پروژه اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها

علیرضا قاری‌قرآن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سالن اجلاس سران به عنوان بزرگترین مرکز همایش‌های بین‌المللی در کشور است، اظهار کرد: مجموعه سالن اجلاس سران در چند فاز مختلف در اصفهان اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بخش‌های مختلف این سالن اشاره کرد و ادامه داد: سالن اصلی، تالار‌های چند ‌منظوره و فضا‌های خدماتی و پشتیبانی، اداری و عمومی از بخش‌های مختلف سالن اجلاس سران محسوب می‌شود.

معاون عمرانی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این پروژه براساس یک برنامه زمان‌بندی شده انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه سالن اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها به صورت ویژه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سالن اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها از لحاظ فنی و سازه‌ای ویژه است، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی سالن اصلی این پروژه به پایان رسیده و یک نمای ویژه نیز بر روی این پروژه انجام شده است.

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه معماری، مباحث اجرایی و تکنولوژی به کار رفته در ساخت این پروژه خاص و ویژه است، تاکید کرد: در حال حاضر پروژه سالن اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص اصفهان بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای سالن‌های این پروژه خریداری شده است، افزود: سالن اجلاس سران یک پروژه بین‌المللی است و بهره‌برداری از این پروژه مزایای بسیاری را برای کلان‌شهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به دنبال دارد.

معاون عمرانی شهردار اصفهان به زمان تعیین‌شده برای بهره‌برداری از این پروژه اشاره کرد و گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده مقرر شده است که سالن اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول