اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خواستار شد

اتمام سریع پروژه های نیمه تمام خلخال

در سفر استاندار اردبیل به خلخال بر تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید شد.

اتمام سریع پروژه های نیمه تمام خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز با سفر به شهرستان خلخال از چهار طرح نیمه تمام و در حال اجرای شهرستان خلخال بازدید نمود.

در این سفر اکبر نیکزاد از پروژه سد معیشتی درو در بخش شاهرود خلخال بازدید و بر تکمیل این سد معیشتی در راستای تامین آب پایاب این سد معیشتی که بیش از 200 هکتار می باشد تاکید کرد و گفت: پایان مهر آبگیری استخر آغاز خواهد شد.

نیکزاد همچنین از کشتار گاه نیمه صنعتی خلخال در جاده خلخال به شاهرود نیز بازدید و گفت: مشکل سرمایه گذاران خصوصی این طرح که با بانک ها بوده که با گفتگوهای به عمل آمده با بانک عامل سپه مقرر شد تسهیلات این کشتارگاه نیمه صنعتی از محل بانک عامل سپه پرداخت شود.

استاندار اردبیل در ادامه بازدید از طرح چهار بانده خلخال به ازناو نیز بازدید و ضمن اشاره به پیشرفت مناسب پروژه از ادارات ذیربط خواست تا نسبت به تکمیل این پروژه که علاوه بر چشم انداز زیبای ورودی خلخال بر ترافیک روان این مسیر خواهد افزود جدیت بیشتری نشان دهند تا در هفته بسیج آماده افتتاح شود.

استاندار اردبیل در بخش آخر سفر خود از مسیر در دست احداث جاده روستای آقبلاغ به روستای اندبیل و خلخال نیز بازدید کرد و گفت: این مسیر ده کیلومتر بوده که تا قبل از شروع فصل سرما پنج کیلومتر آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام /62008/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول