اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

فعالیت پلیس در مازندران از حرکت روبه رشدی برخوردار است

استاندار مازندران گفت: فعالیت پلیس در مازندران از حرکت روبه رشدی برخوردار است.

فعالیت پلیس در مازندران از حرکت روبه رشدی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در برنامه صبحگاه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: شهدا لوح معنوی‌ گرانسنگی برای جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت ما ناشی از دلاورمردی‌های بزرگانی است که با جهاد خالصانه از امنیت حفاظت کردند، افزود: نیروی انتظامی طلایه‌دار امنیت و عدالت است.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اراده آهنین، دینداری،اخلاق‌مداری و همچنین با حماسه آفرینی، مدافع راستین جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: از همه نیروهای انتظامی برای تامین امنیت کشور، سپاسگزارم.

فلاح با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه امروز، تامین امنیت شهروندان است، گفت: امنیت از موضوعات مهم جامعه است که نیروی انتظامی به آن می‌پردازد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی تنها یک توصیه اخلاقی نیست، خاطرنشان کرد: عمل به عدالت اجتماعی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

فلاح با بیان اینکه رهبری در مبانی بلندی به ضرورت وجود نیروی انتظامی پرداخته‌اند، یادآور شد: ایشان نیروی انتظامی را سازمان رشیدی می‌دانند که بار سنگین تامین امنیت را بر دوش دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیای سراسر صلح و آرامش بوده است، گفت: تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی از سوی آحاد ملت، انتظار می‌رود.

فلاح با بیان اینکه نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است که اندیشمندان علوم اجتماعی بر وجود این نیرو تاکید دارند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مازندران از حرکت رو به رشدی برخوردار است.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول