اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

فضای ناامن برای اراذل و اوباش در مازندران ایجاد شد

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه فروشندگان مواد مخدر از سایر استانهادر عباس‌آباد نکا حضور می‌یافتند گفت: مازندران برای اراذل و اوباش ناامن شد.

فضای ناامن برای اراذل و اوباش در مازندران ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان نکا، سردار مسعود جعفری نسب در بازدید از شهرک عباس‌آباد نکا در جمع مردم این منطقه اظهار داشت: ناامن کردن محیط برای خلافکاران از وظایف نیروی انتظامی است و نیاز است در این زمینه نیروی انتظامی با ما همکاری مناسب داشته باشد.

وی خطاب به مردم عباس‌آباد نکا گفت: شما باید برای نجات جان عزیزان خود بسیج شوید و جهاد همه جانبه انجام دهید تا ناهنجاری‌ها را از این منطقه پاک کنید.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تنها مشکل مردم عباس‌آباد نکا فقر آنها است یادآور شد: فقر موجب باعث شد تا در محیطی که قابلیت زندگی وجود ندارد ساکن شوند.

وی ادامه داد: عده‌ای افراد ولگرد و خلافکار از شهرها و استان‌های همجوار این محل را پناهگاه خود بدانند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: بر اساس اطلاعاتی که داریم عده‌ای از استان های همجوار کارتن خوابها را اتوبوسی به این محله سوق می‌دهند و ظاهرا کسی جلودار شان نبود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ظرف 24 ساعت عباس‌آباد را از شر مواد مخدر و قاچاق و اراذل و اوباش پاک کردیم گفت:  مردم در حال حاضر می‌توانند راحت در این منطقه زندگی کنند.

جعفری نسب یادآور شد: با پاکسازی عباس آباد در هفته گذشته بیش از 50 خلافکار و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی گفت: اگر به مسائل امنیتی، فرهنگی و بسیاری از مسائل دیگر در این محله توجه نشود فرزندان کوچک امروز کیف قاپان بالقوه آینده خواهند شد.

این مسئول تاکید کرد: ما باید از این فاجعه جلوگیری کنیم و بستر آموزش های مختلف را در این محله فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه من اهل ماجرا جویی و مطرح کردن خود نیستم افزود: 50 سال عمر  خدا گرفته ام و 31 سال خدمت کرده ام و برای ادای تکلیف به مردم وارد شده ام و تا پای جان برای امنیت مردم ایستاده‌ام و پلیس یک قدم هم از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: منطقه عباس آباد نکا و اجرای طرح آن و وضعیت فعلی ادامه دارد و  و یک لحظه هم طرح پاکسازی عباس آباد نکا را رها نمی‌کنیم تا تمام خرده فروشان مواد مخدر از پای در آیند.

جعفری نسب گفت: پلیس وسط میدان است و دستگاه حاکمیتی حامی آن است و هر کسی بخواهد مسلحانه به سمت کسی با پلیسی شلیک کند در حکم محاربه است و به رگبار بسته می‌شود.

وی افزود: با افرادی که با قمه کشی، تظاهر مستانه و شمشیر کشیی امنیت جامعه را به خطر بیاندازند برخورد قاطع و قانونی

می کنیم.

 جعفری نسب ادامه داد: اراذل و اوباش باید بدانند فضای ناامنی برایشان در استان ایجاد شد.

انتهای پیام/86002/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول