اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

گفتمان «نرمش قهرمانانه» در کشور عملیاتی شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان «نرمش قهرمانانه» در کشور عملیاتی شود، تا رشد و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی را شاهد شویم.

گفتمان «نرمش قهرمانانه» در کشور عملیاتی شود

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید سیاست مورد نظر مقام معظم رهبری و به عبارت دیگر مفهوم «نرمش قهرمانانه» برای اقشار مختلف جامعه و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبیین شود، تا برای اجرای این سیاست به خطا نروند و رشد و شکوفایی کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی را شاهد شویم.

وی بر لزوم توجه به خط مشی مقام معظم رهبری در زمینه سیاست داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: ایشان در زمینه‌های مختلف سیاسی اعم از دشمن‌ستیزی و حمایت از مستضعفان عالم رهنمودهایی داشته‌اند که برای جامه عمل پوشاندن به این مفاهیم باید تلاش شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دفاع از حقوق خود در زمینه‌های مختلف نرمش نشان نمی‌دهیم، ادامه داد: منبع قابل استناد برای ما جهت تنظیم مناسبات ملی و بین‌المللی رهنمودهای رهبری است، به طوری که در زمینه لزوم استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و منع استفاده نظامی از آن فتوا داده‌اند.

فتاحی با بیان اینکه ایران اسلامی در سایه شکل‌گیری روابط توام با احترام و عدالت برای برقراری تعامل با کشورهای مختلف دنیا آمادگی دارد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور ملت بزرگ ایران اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرده و پیام صلح و دوستی ما را به اقصی نقاط جهان رساند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهاراتی مبنی بر حمله نظامی به ایران را بیهوده و بی‌اساس دانست و اضافه کرد: نه‌تنها دولت آمریکا توان راه انداختن جنگ نظامی علیه کشور ما را ندارد، بلکه طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده ملت آن نیز از مخالفان این قبیل حرکت‌ها هستند.

انتهای پیام/61002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول