اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

چالش‌های پیش روی توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برطرف شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: با توجه به نقش بندر نوشهر در اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی منطقه، رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی توسعه منطقه ویژه اقتصادی این بندر از دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستانی و استانی است

چالش‌های پیش روی توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، سید نبی سیدپور در مراسم یادواره 10 هزار شهید مازندران و 465 شهید شهرستان نوشهر اظهار داشت: ما همواره مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم پس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم راه آنان از مهم‌ترین وظایف ما است.

وی افزود: حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب استحکام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شده است.

سیدپور با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال ما هستند، اقتدار رئیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و پذیرش حقوق مسلم ملت ایران توسط سران کشورهای غربی در مجمع عمومی سازمان ملل را مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهیدان عنوان کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه بندر نوشهر یکی از قطب‌های اقتصادی استان است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش این مجموعه بزرگ اقتصادی در اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی منطقه، رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستانی و استانی است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بر نقش شهدای والا مقام در دفاع از تمامیت ارضی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان جنگ هیچ ادعایی نداشتند.

قاسم احمدی‌لاشکی یادآور شد: فرماندهان جنگ به دنبال نام و نشان نبودند به همین دلیل دوران جنگ تحمیلی برای ما مقدس است.

وی نقش رهبری داهیانه حضرت امام(ره ) را در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهادت احیاگر ارزش‌ها است پس باید در انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان تلاش کنیم.

به گزارش فارس، تعدادی از خانواده‌های شهدا در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول