اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

رئیس جمهور در معرفی چهره صلح‌آمیز ایران موفق شد

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه سخنان ریاست جمهوری صحن سازمان ملل را به صحن مهر تبدیل کرد، گفت: انصافا دکتر روحانی در معرفی چهره واقعی و صلح‌آمیز ملت ایران موفق عمل کرد.

رئیس جمهور در معرفی چهره صلح‌آمیز ایران موفق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه طی روزهای گذشته به نیویورک اظهار داشت: این سفر دستاورهای قابل توجهی از جمله تصحیح چهره خشنی که استکبار و صهیونیست‌ها از ایران در دنیا ترسیم کرده بودند داشت که این در نوع خود دستاورد قابل توجه و ارزنده‌ای است.

وی با بیان اینکه نقطه قوت سفر روحانی گفت‌وگو با اوباما بود، اضافه کرد: اینکه رئیس جمهوری آمریکا به عنوان شخصیتی تراز اول در جهان سیاست و دیپلماسی به فتوای رهبری اشاره می‌کند، یعنی اینکه انقلاب اسلامی تاثیراتی فراتر از حد تصور در دنیا گذاشته است.

امام جمعه بندرعباس همچنین افزود: صحبت‌مان با آمریکا این است که خودش در رابطه با ایران تصمیم بگیرد، نه اینکه کسی مثل نتانیاهو برای آنها خط و نشان بکشد و در تصمیم‌گیری‌ها سران آمریکا تاثیر بگذارند.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه سخنرانی و جبهه‌گیری‌ها رئیس جمهوری صحن سازمان ملل را به صحن مهر تبدیل کرد، افزود: باید دقت کرد اینکه اوباما می‌گوید در رابطه با ایران باید با دوستانم مشورت کنم منظور وی از دوستانش همان عربستان و اسرائیل است؟ که اگر اینگونه باشد که ما می‌گوییم همانگونه است، باید به حال آمریکا تاسف خورد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مذاکره ایران با آمریکا و غرب اگر به نتیجه برسد که خوب و مناسب است، اما اگر هم به نتیجه نرسد تا همین مقطع نیز ایران توانسته است چهره خود را که برآمده از صلح و محبت و انقلاب اسلامی است را به دنیا نشان دهد.

نعیم‌آبادی در ادامه سخنان به مناسبت‌های هفته از جمله روز استاندارد، روز دامپزشکی، روز جهانی کودک و سالروز تشکیل مجمع جهانی تقریب مذاهب اشاره و در این راستا سخنانی را بیان کرد.

انتهای پیام/88001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول