اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجمالی/ سردار حسین سلامی در تبریز:

دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است / تماس تلفنی آمریکا و ایران برقرار نمی‌شد بهتر بود

سردار حسین سلامی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است، گفت: اگر مکالمه تلفنی آمریکا و ایران انجام نمی‌شد بعد اقتدار ایران در سازمان ملل دست نخورده باقی می‌ماند.

دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است / تماس تلفنی آمریکا و ایران برقرار نمی‌شد بهتر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است و پایانی ندارد و ما خود را برای مقاومت‌های بیشتر آماده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد آغازی بر یک پایان هستیم تاکید کرد: دیگر پایان رفتار و خوی استکباری آمریکا در جهان یک رویا و آرزوی دوردست نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور رئیس‌جمهور کشورمان در نیویورک نیز گفت: همه مردم جهان زانو زدن نظام سیاسی آمریکا در مقابل ایران در سرزمین مادریش را به خوبی دیدند و به همین دلیل مقامات آمریکا برای مذاکره با ایران دست و پا می‌زدند که البته این درخواست از سوی ایران پذیرفته نشد و آنها تحقیر شدند.

سلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواستند این تحقیر را با یک مکالمه تلفنی جبران کنند که اگر این تماس انجام نمی‌شد بعد اقتدار ایران در سازمان ملل دست نخورده باقی می‌ماند.

وی همچنین در پاسخ به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تمام گزینه‌ها علیه ایران روی میز است خاطرنشان کرد: گزینه‌های ایران روی زمین است و ما در خلاء زندگی نمی‌کنیم و راه‌های غلبه بر دشمنان از سوی ایران طراحی و پیاده‌سازی شده است و دارای استعداد عملیاتی شدن است. 

وی همچنین تاکید کرد کلید امنیت اقتصادی جهان در دست ایران است.

انتهای پیام/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول