اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

اظهارات نتانیاهو نشانه عصبانیت است/پیروز نبرد دیپلماتیک جمهوری اسلامی بود

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را ناشی از عصبانیت مقامات این رژیم دانست و گفت: به عقیده تحلیلگران پیروز و فاتح نهایی این نبرد دیپلماتیک جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.

اظهارات نتانیاهو نشانه عصبانیت است/پیروز نبرد دیپلماتیک جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: موفقیت حضور هیئت ایرانی و دولتمردان جمهوری اسلامی در سازمان ملل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و همگان بر موفقیت جمهوری اسلامی در این صحنه بین‌المللی اذعان کردند.

وی اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را ناشی از عصبانیت مقامات این رژیم از شکست در عرصه دیپلماسی قلمداد کرد و گفت: به عقیده تحلیلگران ، پیروز و فاتح نهایی این نبرد دیپلماتیک جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.

امام جمعه کاشان، با اشاره به سفر سراسیمه نتانیاهو به نیویورک بیان داشت: این مقام رژیم صهیونیستی در این دیدار خواهان برخورد با جمهوری اسلامی می‌شود و اوباما هم تنها پاسخ نخ‌نمای سال‌های اخیر یعنی پرونده نظامی روی میز است را به وی می‌دهد.

نمازی همچنین با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا مبنی بر عقیده 74 درصد مردم این کشور به حق مسلم ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را نشانه پیروزی دیپلماسی جمهوری اسلامی در بین ملت‌ها دانست.

این مسئول همچنین تصمیمات مقامات غربی کشورهایی نظیر انگلستان و بلژیک را در مقابله با حجاب را نشانه ترس دولتمردان این کشورها از گسترش فرهنگ اسلام در جوامع خود قلمداد کرد.

خطیب نماز جمعه کاشان در بخش دیگری از خطبه‌ها با تقدیر از حضور مردم خطه کاشان و توابع در مراسم قالیشویان امسال به تبیین جایگاه آن حضرت پرداخت و نحوه روانه شدن ایشان به سمت منطقه فین و همچنین شهادت این امامزاده بزرگوار را نیز بیان کرد.

نمازی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران، افسران و سربازان این نهاد بر جدیت و اهتمام بیشتر آنها در برقراری نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.

وی همچنین روز آتش‌نشانی را به تلاش‌گران این عرصه تبریک گفت و برای ایثارگران جان‌باخته این حرفه آرزوی مغفرت کرد.

انتهای پیام/2406/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول