اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان خبر داد

تلاش برای حفظ سهمیه لیگ برتری واترپلوی اصفهان

سرپرست هیئت شنای استان اصفهان گفت: در تلاش هستیم تا سهمیه واترپلو اصفهان در لیگ برتر را حفظ کنیم، اما هنوز اسپانسری برای حمایت از این تیم اعلام آمادگی نکرده است.

تلاش برای حفظ سهمیه لیگ برتری واترپلوی اصفهان

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه فولاد ماهان هنوز به طور رسمی انصراف خود را از تیمداری در رشته واترپلو اعلام نکرده، اما آن طوری که از شواهد امر بر می‌آید، این باشگاه تمایلی برای ادامه فعالیت در این رشته ندارد.

وی درباره مشروط بودن حضور تیم ماهان مبنی بر واگذاری میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته است اما اطلاعی از نتیجه نهایی آن ندارم.

سرمربی فصل گذشته تیم واترپلو فولاد ماهان با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر واترپلو و قرار گرفتن سهمیه اصفهان در این قرعه کشی تاکید کرد: برخی از بازیکنان اصفهانی برای دور نشدن از شرایط تمرینی در سانسی که در استخر انقلاب در نظر گرفته‌ایم، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش‌هایی را صورت داده‌ایم تا برای از دست نرفتن سهمیه اصفهان در لیگ برتر واترپلو اسپانسری پیدا کنیم و در این راستا مذاکراتی را با باشگاه‌های فعال اصفهان انجام داده‌ایم که هنوز جوابی به ما داده نشده است.

شب انگیز با اشاره به پتانسیل بالای واترپلو اصفهان و قهرمانی‌های متوالی تیم ماهان در این مسابقات تاکید کرد: انتظار نداریم که اسپانسر قدرتمندی پیدا کنیم، اما امیدواریم اسپانسری برای تیم لیگ برتری واترپلو اصفهان پیدا شود که هزینه‌های جاری تیم را متقبل شود.

به گزارش فارس، قرار است مسابقات لیگ برتر واترپلو با حضور تیم‌های نفت‌ و‌ گاز گچساران، نفت و گاز امیدیه، چوکا تالش، دانشگاه آزاد اسلامی، پیکان، نیک بسپار یزد، استخر شهید شهبازی زنجان و نماینده اصفهان برگزار شود.

پس از انجام قرعه‌کشی مقرر شد که 8 تیم شرکت‌کننده در دو گروه A و B با یکدیگر به رقابت بپردازند که براین اساس تیم‌های نفت‌و‌گاز گچساران، نفت‌و‌گاز امیدیه، چوکا تالش، دانشگاه آزاد اسلامی در گروه نخست و تیم‌های پیکان، نیک بسپار یزد، استخر شهید شهبازی زنجان و اصفهان در گروه دوم جای گرفتند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول