اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود قرعه‌کشی لیگ برتر واترپلو

تکلیف نماینده واترپلو اصفهان مشخص نیست

قرعه‌کشی و گروه‌بندی مسابقات لیگ برتر واترپلو در حالی صورت گرفت که وضعیت نماینده اصفهان برای فصل جدید مشخص نیست.

تکلیف نماینده واترپلو اصفهان مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان لیگ واترپلو قرعه‌کشی بیست‌و‌سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور را برگزار کرد تا تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات حریفان خود را بشناسند.

در سال‌های گذشته تیم فولاد ماهان به عنوان نماینده واترپلو اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کرده و در دو فصل متوالی نیز تیم خانه شناگران دومین نماینده اصفهان بود، اما برای مسابقات فصل جدید هنوز تکلیف نماینده این استان معلوم نیست.

باشگاه ماهان هنوز نظر نهایی خود را در مورد تیم واترپلو این باشگاه که سه دوره متوالی قهرمانی مسابقات لیگ برتر واترپلو را به دست آورده، اعلام نکرده است.

این در حالی است که گمانه‌زنی‌ها از انحلال این تیم حکایت می‌کرد، اما معاون فنی باشگاه ماهان در گفت‌وگو با فارس از ادامه مشروط فعالیت این تیم خبر داد.

به گزارش فارس، قرار است مسابقات لیگ برتر واترپلو با حضور تیم‌های نفت‌ و‌ گاز گچساران، نفت و گار امیدیه، چوکا تالش، دانشگاه آزاد اسلامی، پیکان، نیک بسپار یزد، استخر شهید شهبازی زنجان و نماینده اصفهان برگزار شود.

پس از انجام قرعه‌کشی مقرر شد که 8 تیم شرکت‌کننده در دو گروه A و B با یکدیگر به رقابت بپردازند که براین اساس تیم‌های نفت‌و‌گاز گچساران، نفت‌و‌گاز امیدیه، چوکا تالش، دانشگاه آزاد اسلامی در گروه نخست و تیم‌های پیکان، نیک بسپار یزد، استخر شهید شهبازی زنجان و اصفهان در گروه دوم جای گرفتند.

قرار است؛ هر هفته مسابقات لیگ برتر تمام تیم‌ها در دو گروه و به صورت متمرکز در یک شهر برگزار شود و در نهایت نیز مرحله پلی‌آف و رده‌بندی به انجام برسد.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول