اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاوری باز از زمین ورزشگاه حافظیه شاکی شد

پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید جوابگو باشد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از تساوی با ذوب‌آهن اصفهان بار دیگر از کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه شاکی شد و جوابگو بودن پیمانکار را در این مورد مطرح کرد.

پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید جوابگو باشد

محمود یاوری پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در بازی با ذوب‌آهن، بازیکنان فجر فقط یکی از توصیه‌های فنی او را اجرا کرده‌اند و آن نیز دوندگی بیش از اندازه بوده است.

وی افزود: بچه‌های ما از لحاظ بدنی روی فرم بودند اما از لحاظ فنی و تاکتیکی هنوز به تکامل نرسیده‌ایم و این مشکل را باید با انجام چند بازی دوستانه تا شروع نیم‌فصل برطرف کنیم.

سرمربی فجر خاطرنشان کرد: طبیعت فوتبال است که اگر در بازی گل نزنی گل دریافت کنی و ما با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم شانس آوردیم که گل نخوردیم.

یاوری تصریح کرد: بی‌نظمی در خط هافبک ما در این بازی بسیار دیده شد و با توجه به اینکه تیم ذوب آهن دفاعی بازی می‌کرد، در نیمه دوم با انجام تغییرات کنترل بهتری بر بازی داشتیم.

این مربی کهنه‌کار فوتبال ایران در ادامه از مشکلات زمین چمن ورزشگاه حافظیه سخن گفت و بیان کرد: این زمین اصلا در شان فوتبال فارس و لیگ برتر ایران نیست و باید مسئولان ورزش این استان چاره‌ای برای این مشکل بیاندیشند.

وی ابراز داشت: با توجه به هزینه‌های گزاف صورت گرفته در زمین چمن، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان فارس باید از پیمانکار پروژه برای قصور در کار توضیح بخواهند.

سرمربی تیم فوتبال فجر اذعان داشت: ورزشگاه حافظیه چشم و چراغ فوتبال فارس و شیراز به شمار می‌رود و با وضع فعلی بازی در این زمین غیرممکن است.

یاوری در پایان گفت: مقصر تساوی در بازی امروز من هستم اما مقصر این زمین چه کسی است و بازیکنان چه گناهی دارند که باید در چنین زمینی بازی کنند.

سرمربی کروات تیم ذوب آهن در هنگام ترک شیراز نیز در مورد این بازی گفت: هر دو تیم به دلیل نگرفتن امتیازات لازم در بازی‌های گذشته عصبی و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند.

لوکا بوناچیچ ادامه داد: به هر حال تقسیم امتیازات در این بازی عادلانه‌ترین نتیجه بود و باید به بازی‌های آینده امیدوار شد.

وی در مورد عملکرد داور بازی اظهار داشت: نیمکت فجر با فشار و هیاهو بر روی داور باعث شدند که ما چند کارت زرد بگیریم و تیم ما در این فصل با اشتباهات داوری امتیازات حساسی از دست داده است.

به گزارش فارس، موعود بنیادی‌فر قضاوت این بازی را بر عهده داشت و حمید غمزه و بابک عباس‌قلی‌زاده کمک‌های وی در این بازی بودند.

مجتبی زارعی بازیکن تعویضی تیم فجر در وقت‌های پایانی بازی به دلیل خطای خشن بر روی محسن بیاتی‌نیا مهاجم حریف با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

فجری‌ها با کسب یک امتیاز این بازی، 10 امتیازی شدند و در مکان 14 جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

انتهای پیام/2448/ی40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول