اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

فجر سپاسی محکوم به برد داماش گیلان است

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، فجر سپاسی محکوم به برد داماش گیلان برای رهایی ازقعر جدول است.

فجر سپاسی محکوم به برد داماش گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زردپوشان شیرازی تاکنون در لیگ برتر سیزدهم شروعی ناامید کننده و ضعیف داشته‌اند و در هفت بازی گذشته تنها چهار امتیاز به دست آورده‌اند که قابل قبول هواداران خونگرم فوتبال فارس نیست.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد این بازی اظهار داشت: فیلم بازی‌های داماش را در چند بازی اخیر مورد آنالیز و بررسی قرار دادیم و با شناخت مناسب گام به این دیدار می‌گذاریم.

غلامحسین پیروانی ادامه داد: فجر در بازی‌های گذشته در خط حمله با مشکل گلزنی روبه‌رو بوده اما کمبود منابع مالی مانع جذب بازیکن در این پست شده است.

وی تصریح کرد: برای تقویت تیم و جایگزینی بازیکنان مصدوم به جوانان میدان دادیم که در بازی‌های اخیر خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: جایگاه فعلی شایسته تیم جوان و پرتلاش فجر نیست و بازیکنان مصمم به پیروزی در بازی با داماش و جدایی از قعر جدول هستند.

پیروانی اذعان داشت: محمد آفند، مصطفی صبری و مهرداد کریمیان همچنان گریبان‌گیر مصدومیت هستند و در بازی با داماش فجر را همراهی نمی‌کنند.

به گزارش فارس، این دیدار از ساعت 18:40 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

فجر سال گذشته موفق شد در دیدار برگشت لیگ دوازدهم مقابل داماش گیلان جشنواره‌ای از گل راه بیاندازد و با شش گل داماش را مغلوب کند و هواداران فجر بی‌صبرانه منتظر تکرار نتیجه پارسال هستند.

گل سرسبد بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، دیدار شهرآورد تهران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز جمعه به قضاوت علیرضا فغانی است.

انتهای پیام/2448/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول