اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور اعضای تیم ملی فوتبال نونهالان در حرم حضرت معصومه(س)

اعضا، مربیان و مسئولان تیم ملی فوتبال نونهالان جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مزار نورانی این بانو را زیارت کردند.

حضور اعضای تیم ملی فوتبال نونهالان در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه، حجت‌الاسلام محمد شهبازی استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در جمع اعضای تیم ملی فوتبال نونهالان در سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی، به تبیین شخصیت و جایگاه زیارت کریمه اهل‌بیت پرداخت.

وی اظهار داشت: حضرت معصومه سلام الله علیها دارای مقام عصمت و شفاعت هستند که بر اساس روایات، با شفاعت این بانو شیعیان وارد بهشت می‌شوند.

این استاد حوزه افزود: مقام این بانو در میان اهل‌بیت علیهم‌السلام به اندازه‌ای است که خبر ولادت این بانو از سوی امام صادق علیه‌السلام بیان شده بود و زیارت‌نامه ایشان نیز از سوی امام معصوم تبیین شده است.

اعضا، مربیان و مسئولان تیم ملی فوتبال نونهالان پس از زیارت مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، میهمان سفره تبرکی کریمه اهل‌بیت شدند.

انتهای پیام/2258/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول