اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره بین‏المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همزمانی بیست و هفتمین جشنواره بین‏المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در رشت از 15 تا 19 مهر جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره بین‏المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در گیلان

علی اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت‌ اظهار کرد: تاکنون از 26 دوره قبلی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، 15 دوره در اصفهان، شش دوره در تهران، چهار دوره در همدان و یک دوره در کرمان برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره از سال 1361 تاکنون در 26 دوره برگزار شده و شهر اصفهان با 15 دوره برگزاری، رکورددار میزبانی آن است.

این مسئول، از برگزاری همزمانی بیست و هفتمین جشنواره بین‏المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در گیلان در روزهای 15 تا 19 مهر جاری در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت خبر داد و گفت: امسال برای سومین بار رشت میزبان این جشنواره است.

وی، اهمیت دادن به کودکان و نوجوانان به عنوان رکن اصلی تشکیل اجتماع آینده را امری ضروری دانست و تصریح کرد: نظام فرهنگی و هنری باید اهمیت بسیاری برای این امر قائل باشد.

اسماعیل‌پور، بومی‌سازی و فرهنگ‌سازی برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و صمیمیت و محبت و انسان‌دوستی از طریق هنر سینما به کودکان و نوجوانان را از اهداف و دستاوردهای برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی، ادامه داد: این جشنواره تاکنون در گیلان با موفقیت برگزار شده و به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان، برای سومین سال متوالی به طور همزمان میزبان برگزاری این دوره از جشنواره فیلم کودک و نوجوان شده است.

دبیر اجرایی همزمانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گیلان منصوب شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دبیر اجرایی همزمانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گیلان منصوب شده است، یادآور شد: در حکمی، «رضا ثقتی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به عنوان دبیر اجرایی همزمانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/84002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول