اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در رتبه هفتم گروه سوم

تکواندوکاران نونهال قم از راهیابی به مرحله نهایی جام شکوفه‌ها بازماندند

تیم هیئت تکواندو استان قم نتوانست به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان کشور جام شکوفه‌های تکواندو راه یابد.

تکواندوکاران نونهال قم از راهیابی به مرحله نهایی جام شکوفه‌ها بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از فصل جاری مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور، چهره صعودکننده‌ها به دور بعدی در حالی مشخص شد که تیم قم از گردونه رقابت‌های تکواندو نونهالان کشور کنار رفت.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، دیدارهای هفته هشتم و نهم لیگ شکوفه‌های تکواندو کشور بین مدعیان صعود از مرحله گروهی در حالی به انجام رسید که چهار برد، یک تساوی و یک باخت حاصل تلاش تیم‌های صدرنشین بود.

البته دیدارهای هفته هشتم و نهم از مسابقات نهمین دوره لیگ نونهالان پسر کشور با عنوان جام شکوفه‌ها در حالی به انجام رسید که تنها نماینده قم در این مسابقات یعنی تیم نونهالان هیئت تکواندو در جدال 9 تیم حاضر در گروه خود رتبه درخور توجهی کسب نکرد و نتوانست راهی مرحله بعد شود.

دیدارهای هفته هشتم و نهم از نهمین دوره لیگ نونهالان پسر و با عنوان جام شکوفه‌ها به میزبانی خانه تکواندو در حالی برگزار شد که در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران 29 تیم شرکت‌کننده در قالب سه گروه و در 26 دیدار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رقابت‌های این هفته تیم پسران نونهال هیئت تکواندو استان قم در جدالی نزدیک و نفس‌گیر، دو مسابقه با تیم‌های قوامین ناجا و هیئت تکواندو استان قزوین برگزار کرد که شکست در هر دو مسابقه نصیب پسران تکواندوکار آینده‌دار قم شد.

پسران تکواندوکار قم در گام نخست به مصاف تیم هیئت تکواندو قزوین رفتند و برابر حریف خود در پایان رقابت در 10 وزن با حساب هفت بر سه مغلوب شدند، ضمن اینکه دومین دیدار این هفته با تیم قوامین ناجا باخت سنگین 10 بر صفر را برای نماینده قم به دنبال داشت.

در رقابت‌های این هفته بانک انصار به هیئت تکواندو تهران باخت، هیئت تکواندو کرمانشاه در برابر رهروان شهید نادری ابهر به پیروزی رسید، تکواندوکاران تیم سریع سیستم جنوب مغلوب باشگاه یاری شدند و مجتمع تولیدی کردان از سد مقاومت اصفهان عبور کرد.

همچنین تیم فرهنگ جویبار مغلوب بانک انصار شد، دیدار دو تیم هیئت کرمانشاه و هیئت تهران به نفع تکواندوکاران کرمانشاهی به پایان رسید، مقاومت اصفهان، رهروان شهید نادری ابهر را با شکست روبه‌رو کرد و دیدار دو تیم مجتمع تولیدی کردان و سریع سیستم جنوب هم به سود تکواندوکاران کردان به اتمام رسید.

در نهایت اینکه مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه از سد مژدهی رشت عبور کرد، استیل البرز در برابر قوامین ناجا شکست خورد، اسدی فریدون کنار، آموزش و پرورش همدان را از پیش رو برداشت و بیمارستان جم بازی خود مقابل تیم هیئت تنکابن را با برتری به پایان رساند.

مرحله مقدماتی از نهمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان کشور جام شکوفه‌ها در حالی پایان یافت که تیم هیئت تکواندو قم در گروه دوم بود و در این گروه بیمارستان جم با 64 برد،‌ 26 باخت و تفاضل 38 و با امتیاز 21 صدرجدول این بخش را به خود اختصاص داد،‌ مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با 63 برد،‌ 26 باخت و تفاضل 37 و با 21 امتیاز رده دوم و صنایع استیل البرز با 65 برد،‌ 25 باخت و تفاضل 40 و با 20 امتیاز، جایگاه سوم را از آن خود کرد.

همچنین در رده‌بندی گروه دوم نیز تیم‌های تکواندو پسران قوامین ناجا،‌ هیئت تکواندو قزوین،‌ مژدهی رشت،‌ هیئت تکواندو قم،‌ هیئت تکواندو تنکابن،‌ آکادمی رکنی اهواز و هیئت تکواندو سمنان به ترتیب رده‌های ششم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/78002/خ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول