اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های اولین همایش دفاتر پیشخوان مازندران

از حق مصاحبه نداشتن مسئولان تا حضور 12 نفر برای اهدای جوایز

نخستین همایش دفاتر پیشخوان در مازندران که به میزبانی فریدونکنار برگزار شده با اتفاقات جالب توجه و شنیدنی همراه بود.

از حق مصاحبه نداشتن مسئولان تا حضور 12 نفر برای اهدای جوایز

به گزارش خبرگزاری فارس در فریدونکنار، نخستین همایش دفاتر پیشخوان در مازندران که به میزبانی نوشهر برگزار شده با اتفاقات جالب توجه و شنیدنی همراه بود.

در ابتدا زمانی که برای مصاحبه، خبرنگاران به سراغ برخی مسئولان می‌رفتند آنها از این کار امتناع کرده و می‌گفتند که طبق بخشنامه‌ای که از خیلی وقت پیش به ما ابلاغ شده، نمی‌توانیم گفت‌وگو کنیم.

وقتی با پیگیری خبرنگاران روبرو می‌شدند، در اقدامی جالب‌تر خواستار بودند تا اول دستگاه ضبط صدا خاموش شده تا لب به سخن بگشایند.

وقتی که زمان استراحت بین همایش و تغذیه فرا رسید، تعداد بیشماری از سئوالات به سوی مسئولان روانه شد تا جایی که آنها زمان برای پذیرایی و استراحت را از دست داده تا برخی از آنها پاسخگو بوده و برخی نیز توپ را به زمین دیگری حواله می‌کردند.

بعضی از مسئولان نیز در پاسخ به سئوالات صداقت را به اوج رسانده و وقتی پشت تریبون همایش رفتند با صداقت تمام گفتند که من تا میکروفن رو از دستم نگیرند، ول‌کن آن نیستم!

در گیرودار این مسائل بودیم که متوجه شدیم علت صادر نشدن قبض تلفن همراه، عدم تفاهم بین اپراتورهای تلفن همراه و مسئولان دولتی بر سر نرخ جدید مکالمه است.

بعد از سخنرانی نوبت اهدای جوایز فرا رسید، سرم پایین و مشغول مرتب کردن وسایلم بودم که وقتی سرم را بالا گرفتم با مشاهده روی صحنه لبخندی بر لبم نشست، حضور 9 نفر مسئولان شهری، استانی و کشوری برای اهدای جوایز به همراه یک مجری و دو نفر هم هماهنگ‌کننده جوایز که دیگر جایی برای دیگران نگذاشتند!

مجری هم که فقط حرف دل می‌زد و در هر بند از صحبت‌هایش تاکید داشت که این حرف دل است که گاهی تعداد این حرف دل‌ها به تعداد انگشتان دست رسیده بود.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول