اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمود عزیزی خواستار شد

اجرای تئاتر طی 3 ماه تابستان در ساحل مازندران

محمود عزیزی بازیگر پیشکسوت گفت: تئاتر می‌تواند در سه ماه تابستان در ساحل مازندران اجرا داشته باشد و برای استان امکانات به دست آورد.

اجرای تئاتر طی 3 ماه تابستان در ساحل مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود عزیزی در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت:‌ مازندران را خیلی دوست دارم چون از معدود استان‌هایی است که بسیار به آن سفر کرده‌ام.

وی با بیان اینکه از امکانات و ظرفیت‌های زیرزمینی این استان اطلاعی ندارم، گفت: اما ظرفیت‌های روی زمین این استان بسیار زیاد است.

عزیزی ادامه داد: تئاتر می‌تواند در سه ماه تابستان در ساحل اجرا داشته باشد و برای استان امکانات به دست آورد.

وی با بیان اینکه آرزو می‌کنم مسئولان استان در این سرزمین سرمایه‌گذاری کنند، خاطرنشان کرد: امکانات فقط در مرکز استان متمرکز نشود و در همه شهرها امکاناتی در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به اینکه اینجا منطقه‌ای است که بی‌کاری در آن زیاد شده و مهاجرت رواج یافته است، گفت: این استان با امکانات موجود باید مهاجرپذیر باشد.

وی با بیان اینکه تئاتر نخستین شغل جهان است که گفت‌وگو را مطرح می‌کند، متذکر شد: مسئله اصلی شغل ما انسان است و با خیر و شر زندگی می‌‌کنیم.

عزیزی با اشاره به اینکه تئاتر زندگی را دوست دارد و عاشق زندگی است، گفت: در تئاتر، خرد و احساس همراه هستند و در کمتر جایی می‌بینیم و که خرد و احساس تا این اندازه یکدیگر را همراهی کنند.

انتهای پیام/86007/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول