اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خبر داد

خیرین بی‌ادعا در سنگر تعلیم و تربیت نقش‌آفرینی می‌کنند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: خیرین و نیکوکاران در ساخت مدرسه حرکت جهادی بی‌نظیر انجام می‌دهند که نام و یادشان در تاریخ این سرزمین می‌درخشد.

خیرین بی‌ادعا در سنگر تعلیم و تربیت نقش‌آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خیریه روستای تفیه نمین اظهار داشت: دبستان دو کلاسه خیریه روستای تفیه که توسط خیرین نیک‌اندیش مصطفی سیدی و عبدالنور احمدی احداث شده در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز استان، پروژه‌های خیریه استان را یک ظرفیت بسیار مطلوب خواند و تصریح کرد: نام خیرین مدرسه‌ساز در تاریخ استان ماندگار است.

وحدتی‌پور با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علیپور، از او به عنوان یک چهره ماندگار یاد کرد و افزود: کار خیر مدرسه‌سازی در جامعه نشاط و شادابی ایجاد کرده و یک نشاط معنوی هم به همراه دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: ما با همراهی خیرین با هدف مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی اقدامات زیربنایی را انجام دادیم به طوریکه پروژه‌های خیرین در شهرستان نمین مطلوب و مناسب است.

وی در ادامه اضافه کرد: خدمتی که امروز خیرین نیک‌اندیش ما به نظام تعلیم و تربیت انجام می‌دهند در تاریخ این سرزمین همیشه به مانند در درخشان می‌درخشد و بر تارک نظام تعلیم و تربیت می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ورود خیرین نقاط مختلف کشور را برای مدرسه‌سازی در مناطق محروم یک اقدام جاودانه توصیف کرد و ادامه داد: ‌این احساس مسئولیت ناشی از تدین، دینداری و مسئولیت‌پذیری آنهاست.

وحدتی‌پور از خیرین به عنوان انسان‌های از خود گذشته و از دنیا رسته یاد کرد و گفت: چهره‌هایی مانند علیپور و جعفرزاده در تاریخ این مرز و بوم باقی می‌ماند و نسل آینده به وجود این سرمایه‌ها افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/62006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول