اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

ادارات اوقاف و امور خیریه در 3 حوزه فعالیت می‏‌کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: فعالیت ادارات اوقاف و امور خیریه حول سه امانتی است که به این اداره کل سپرده شده و باید در این سه حوزه به نحو مطلوب فعالیت کرد.

ادارات اوقاف و امور خیریه در 3 حوزه فعالیت می‏‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام عبدالله واحدی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان اظهار داشت: دو مورد از این امانات را که پیامبر اکرم (ص) در حدیث ثقلین نیز عنوان داشته‌‏اند، قرآن و امامزادگان به عنوان اهل بیت (ع) هستند.

وی در ادامه گفت: با عنایت به برنامه‏‌های مختلفی که در این دو حوزه صورت گرفته، شاهد اقدامات مؤثری در گسترش برنامه‌‏های قرآنی و عمرانی و آبادانی بقاع متبرکه هستیم و در تمام مناسبت‏‌های طول سال برنامه‏‌های متنوعی فرهنگی در بقاع متبرکه استان سمنان برگزار می‏‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، موقوفات را سومین امانت واگذار شده به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برشمرد.

این مسئول اذعان داشت: در زمینه ترویج و توسعه سنت حسنه وقف و ایجاد موقوفات جدید نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و اقبال مردم به وقف اموال خود رو به افزایش است.

واحدی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان اداره کل اوقاف، واقفان، متولیان، هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه خانواده اوقاف را تشکیل می‏دهند، خاطرنشان کرد: به منظور دست‏یابی به اهداف عالی در این سه حوزه لازم است تمام اعضای خانواده اوقاف با همدلی فعالیت‏های خود را انجام دهند.

انتهای پیام/2249/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول