اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان معرفی شد

سیدسعید تقوی در آیینی با حضور مسئولان به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان معرفی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، حجت‏‌الاسلام سیدسعید تقوی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مدیران شهرستان سمنان، خانواده معظم شهدا و خانواده اوقاف در محل امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت‌‏الاسلام سیدمحمد میرحسینی، رئیس قبلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان  گزارشی از اقداماتش در این اداره ارائه کرد.

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان سخنانی پیرامون اهمیت سنت حسنه وقف و بقاع متبرکه و وظایف ادارات اوقاف و امور خیریه بیان کرد.

در پایان از زحمات سرپرست سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تقدیر به عمل آمد و حجت‏‌الاسلام سیدسعید تقوی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

لازم به ذکر است؛ حجت‏‌الاسلام تقوی پیش از این به عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود در حال انجام وظیفه بود.

انتهای پیام/2249/ز10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول