اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه:

تأمین امنیت در سایه مشارکت مردم محقق می‌شود

فرمانده انتظامی کهگیلویه مشارکت مردم در تأمین امنیت را مؤثر دانست و گفت: اگر همکاری مردم نباشد کارهای نیروی انتظامی به خوبی پیش نخواهد رفت.

تأمین امنیت در سایه مشارکت مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهان دیماز عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان را تشریح کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه امنیت را از بنیادی‌ترین نیاز بشری دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان خود امنیت شهرستان را تأمین می‌کند.

دیماز با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: شعار هفته ناجا اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانونمندی و روزآمدی است.

این مسئول همکاری مردم در برقراری نظم و امنیت را ضروری دانست و از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته ناجا با همکاری کارکنان و نیروهای انتظامی شهرستان خبر داد و افزود: روز شنبه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور مسئولان شهرستان در فرماندهی انتظامی دهدشت برگزار می‌شود.

دیماز ارتقای توانمندی و رشد خردجمعی را از اهداف برنامه‌های درون سازمانی ناجا در هفته نیروی انتظامی خواند و تصریح کرد: گسترش روحیه تعامل و یکسان‌سازی برنامه‌ها از دیگر اهداف است.

به گفته دیماز در این هفته از خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تجلیل و به اردوهای زیارتی اعزام خواهند شد.

این مسئول در حوزه انتظامی کهگیلویه تجلیل از فرزندان نخبه علمی، دینی و ورزشی کارکنان ناجا را از دیگر برنامه‌های درون سازمانی فرماندهی انتظامی برشمرد و گفت: سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نیز صورت خواهد گرفت.

دیماز تقدیر از سربازان ساعی حوزه انتظامی شهرستان را متذکر شد و افزود: بر اساس شاخص‌های تعیین شده سربازان نمونه مشخص و در یکی از روزهای هفته ناجا از آنان تقدیر به عمل می‌آید،همچنین در هفته نیروی انتظامی همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدای جوایزی به قید قرعه برگزار خواهد شد.

به گفته دیماز شرکت کنندگان در این همایش روز جمعه 12 مهرماه جاری مسیر ورزشگاه آزادی به سمت تپه نورالشهدای دهدشت را پیاده طی خواهند کرد.

دیماز دیدار با علما و ائمه جمعه در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد و افزود: در هفته ناجا مراجعه کنندگان به بهداری نیروی انتظامی ویزیت رایگان می‌شوند.

حضور در مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی با دعوت از چند تیم فوتسال از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان کهگیلویه است و رژه موتوری با همکاری پلیس راهور نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول