اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

بیش از 150 عنوان برنامه در استان مرکزی برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی از برگزاری بیش از 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا در این استان خبر داد.

بیش از 150 عنوان برنامه در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عزیزالله ملکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  13 تا 19 مهر به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده که به همین مناسبت بیش از 150 عنوان برنامه در سطح استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش اقتدار، برگزاری ملاقات چهره به چهره فرمانده‌هان و مسئولان با مردم، آزاد سازی خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی، ارائه خدمات انتظامی مضاعف به مردم، ویزیت رایگان مردم، برگزاری نمایشگاه فضای مجازی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی، تجلیل از کارکنان و خانواده آنان، شهدا، ایثارگران، بازنشستگان و... بخشی از برنامه‌های هفته ناجا در استان است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی، برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان نخبه و فرهیخته دینی، فرهنگی، علمی و ورزشی، تقدیر از کارکنان و سربازان ساعی، عفو و بخشش تنبیهات انضباطی و توزیع سبد کالا بین کارکنان ناجا و معرفی خدمات نیروی انتظامی به مردم را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته عنوان کرد.

ملکی با تأکید بر اینکه شعار امسال بزرگداشت هفته نیروی انتظامی «اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون‌مداری و روزآمدی» نامگذاری شده است، بیان داشت: امنیت جامعه مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها را می‌طلبد و باید همه دست در دست هم دهند و امنیت استان را ارتقاء بخشند.

وی همچنین با اشاره به عناوین هفته ناجا، متذکر شد: نخستین روز از هفته ناجا به عنوان پیشگیری اجتماعی، آموزش و پیشگیری، امنیت عمومی، دومین روز به عنوان خانواده متدین، قانون‌مداری، آرامش و آسایش، سومین روز به عنوان اعتماد، مشارکت، پاسخگویی، چهارمین روز دانش بنیانی، پژوهش محوری، حرفه‌ای گرایی، پنجمین روز نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمتگزاری و ششمین روز ولایت‌مداری، تکلیف مداری، ایثار و شهادت و جامعه ایمانی و آخرین روز حفظ ارزش‌ها و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/87002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول