اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور 40 شیرجه‌رو

مسابقات شیرجه انتخابی استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود

رییس هیئت شنا شهرستان اراک از برگزاری مسابقات شیرجه انتخابی استان مرکزی در این شهرستان خبر داد.

مسابقات شیرجه انتخابی استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود

علی‌اوسط کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات فردا با حضور 40 نفر از شیرجه‌روهای استان به میزبانی اراک در استخر ماشین‌سازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در شش رده سنی ( A 15 سال به بالا)، (B 14 و 15 سال)، (C 12 و 13 سال)،(D 10 و11 سال)،( E8 و 9 سال) و ( F7 و زیر 7 سال) و به منظور شناسایی نفرات برتر و تشکیل تیم استان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنای استان با بیان اینکه تیم استان مرکزی اواخر مهر ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، بیان داشت: تیم شنا و شیرجه استان در مسابقات کشوری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و امیدواریم امسال هم شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در مسابقات کشوری باشیم.

کرمی ادامه داد: هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان اراک امسال برنامه‌ریزی‌های خوبی را با توجه به بازگشایی استخر مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برای رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته‌ها در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی در حال حاضر 12 استخر در سطح این شهرستان فعال است که تمامی استخرها انتظار می‌رود در مسابقات مختلف حضور یافته و پرورش قهرمانان شناگر و شیرجه‌رو را بیش از گذشته مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/8700/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول