اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل مشترک منتخبان مردم در شورای شهر شهربابک

اتحاد واقعی و صمیمانه اساس کار شورای شهربابک است

اعضای شورای اسلامی شهر شهربابک معتقد هستند: قبل از تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ها باید به اتحاد واقعی و صمیمانه در شورا اندیشید.

اتحاد واقعی و صمیمانه اساس کار شورای شهربابک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، با به سرانجام رسیدن انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و انتخاب اعضای شورا و انجام مراسم تحلیف منتخبان مردم بر آن شدیم با کم و کیف برنامه‌ها و اولویت‌های کاری شورا برای آگاهی عمومی با اعضای شورا گفت‌وگویی کوتاه داشته باشیم‌.

حاکمیت اخلاق حرفه‌ای در حوزه مدیریت شهری

محمد محمودی رئیس شورای اسلامی شهر شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فعال کردن کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی مصوبات و اولویت‌بندی آنها، حاکمیت اخلاق حرفه‌ای در حوزه مدیریت شهری، تلاش در توسعه و فرهنگ شهروندی، هویت‌سازی شهری بر اساس داشته‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و استقرار الگو‌های اسلامی ایرانی در شهرستان‌ از جمله اولویت‌های ما است.

وی افزود: تلاش برای حاکمیت شایسته‌سالاری و ایجاد مدیریت یکپارچه و کارآمد در مدیریت شهری، تلاش برای تعریف درآمدهای مالی پایدار برای شهرداری و توجه به بهبودی وضعیت فضای سبز و وضعیت ترافیکی از دیگر فعالیت‌های مدنظر شورا است.

محمودی در مورد میزان رضایتمندی از شهرداری و عملکرد شورای قبلی گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته آنچه از نظر مردم بر‌می‌آید این است که از عملکرد شهرداری و شورای سابق رضایت چندانی ندارند که به نظر ما شیوه ‌عملکرد و اجرای امور دارای اشکال بوده است‌.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه و نظر امری طبیعی است، اما در این دوره از شورا هر هفت نفر با هم متحد و یکدل برای عمران و آبادانی شهر تلاش می‌کنند.

کاهش قیمت زمین و صداقت در رفتار با مردم

احمد یوسفی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهربابک در مورد اولویت برنامه‌‌های شورا گفت: اولویت اول ما برای رفاه عمومی مربوط به بازگشایی معابر، بهبود وضعیت فضای سبز، کاهش قیمت زمین و صداقت در رفتار با مردم است و از عملکرد شورا راضی هستیم، زیرا با وجود اختلاف سلیقه در شورا هدف هر هفت نفر خدمت به مردم است که امیدواریم با تامین اعتبارات و تلاش اعضا بتوانیم برنامه‌هایمان را عملی کنیم.

دریافت حق آلایندگی برای شهربابک

سیدحسن حسینی عضو شورای اسلامی ‌شهر شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطر نشان کرد: پیگیری و تلاش در دریافت حق و حقوق شهرداری از شرکت‌های اقماری‌، دریافت حق آلایندگی و آنچه در6 سال گذشته اتفاق افتاده حاصل تلاش شورا و شهرداری با توجه به اعتبارات موجود بوده است، هر چند لازم بود در داخل شورا هماهنگی بیشتری باشد‌.

افزایش موفقیت با کاهش دخالت امور سیاسی‌ و جناحی

سیدوحید بنی‌فاطمی منشی شورای اسلامی شهر شهربابک اظهار داشت: قبل از تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ها به اتحاد واقعی و صمیمانه در شورا می‌اندیشیم و سپس با توجه به تعیین شهردار بودجه را بررسی می‌کنیم و مطابق با بودجه برنامه‌های کوتاه مدت‌، میان مدت و دراز مدت خود را اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: ساماندهی پارک صنعت، بهشت زهرا و بازگشایی معابر در اولویت کاری ما است، همچنین در بخش‌های فرهنگی و خدماتی از گروه‌های مختلف هنری‌ و گروه‌هایی که در سلامت جامعه مؤثر هستند، حمایت می‌کنیم‌ و معتقدیم هر شورایی تلاش خود را کرده است، اما افزایش موفقیت به کاهش دخالت امور سیاسی‌، جناحی و قومی است‌.

تصویب و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر

عباس احمدیان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شهربابک گفت: تصویب و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر، سر و سامان دادن به اوضاع فضای سبز و پارک‌های محلی‌، بازگشایی معابر جدید‌الاحداث‌، کمک بر جذب بودجه پایدار به شهرداری‌، پیگیری ‌انجام طرح‌های نیمه تمام شهرداری‌، استفاده از افکار جوانان متعهد و متخصص در توسعه و عمران و آبادانی شهر و ساختن شهری آباد با خردمندی‌، همبستگی‌، وحدت‌، تلاش ‌و تحقق عدالت در سایه توزیع منطقی امکانات به عنوان اولویت است.

وی ابراز داشت: در مورد ارزیابی کار شورا مردم باید قضاوت کنند، اما کارهای انجام شده توسط شهرداری را رضایت‌بخش نمی‌دانم.

ایجاد کمربند سبز در حاشیه جاده ترانزیتی شهربابک

منصوره شکیبا عضو شورای اسلامی شهر شهربابک اظهار داشت: با توجه به تسهیل تردد در خیابان امام و خواست مردمی بهسازی مسیر باید همراه با ایجاد کمربند سبز در حاشیه جاده ترانزیتی در اولویت کاری باشد و با توجه به اینکه شورا و شهرداری تلاش خود را برای حداکثر خدمت کرده‌اند از آنها رضایت دارم‌.

ایجاد درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌

احمد ابراهیمی منشی اول شورای اسلامی شهر شهربابک عنوان کرد: توسعه فضای سبز شهری‌، استفاده بهینه از جاده ترانزیتی‌، حل مشکل ترافیک و تلاش در کاهش قیمت زمین‌، ایجاد درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌، توسعه و تجهیز فضاهای تفریحی و بوستان‌ها در اولویت برنامه‌های ما است و از عملکرد انجام شده به لحاظ اعتماد به زبان مردم راضی هستیم.

.................................

گفت‌وگو از وحید فتوحیان

.................................

انتهای پیام/80023/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول