اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهرکرد مطرح کرد

رفع مسئله آب اولویت شورای شهر شهرکرد

رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: رفع مسئله آب چهارمحال و بختیاری در راس برنامه‌های این شورا قرار دارد.

رفع مسئله آب اولویت شورای شهر شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا بیاتی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی آب استان که در شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه شورا این امر را بر ما تکلیف می‌کند که علاوه‌بر توجه به جایگاه شهرکرد به عنوان مرکز استان به سایر مناطق و شهرستان‌ها نیز در راستای تامین منافع استان توجه کنیم.

وی افزود: شهرکرد هم اکنون با دارا بودن 160 هزار نفر جمعیت، یک پنجم جمعیت استان را به خود اختصاص داده و این می‎طلبد تا به این منطقه توجه ویژه‌ای شود.

بیاتی بر ضرورت تعامل با ادارات و دستگاه‌های دولتی و رسانه‌های این استان تاکید کرد و گفت: رشد و توسعه استان می‎طلبد که همه دستگاه‌ها و نهادهای موثر و صاحب نقش با تعامل و همراهی یکدیگر گام‌های اساسی برای رفع مشکلات استان بردارند.

رئیس شورای شهر شهرکرد، مسئله آب را یکی از مهمترین مشکلات مردم استان دانست و تصریح کرد: بحران آب در استان بسیاری از زیرساخت‌های رشد و توسعه را تحت‌الشعاع خود قرار داده و یکی از مهمترین مطالبات مردم این است که این موضوع سریع‌تر برطرف شود.

بیاتی با اشاره به طرح‌های تونل گلاب و بهشت‎آباد، خاطرنشان کرد: این دو طرح در استان ما از سوی استان اصفهان در حال اجرایی شدن است و این موضوع مردم استان را به شدت تهدید می‎کند.

وی افزود: در حالی که مردم استان با کمبود آب شرب مواجه هستند منطقی به نظر نمی‎رسد که استان اصفهان برای توسعه پروژه‌های صنعتی خود آب چهارمحال و بختیاری را به استان خود انتقال دهد.

بیاتی بر ضرورت توقف هرچه سریع‌تر این دو پروژه تاکید کرد و گفت: از مسئولان استان اصفهان انتظار می‎رود که با تبلیغات رسانه‌ای با احساسات مردم بازی نکنند و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری را مقصر بحران آب خود ندانند.

رئیس شورای شهر شهرکرد بر ضرورت اتحاد مسئولان استان تاکید و خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای موجود برای رفع مسئله آب بهره گرفته و اگر لازم باشد با حساس کردن مردم استان آن‌ها را وارد عرصه کرده تا با جدیت از حقوق به حق خود دفاع کنند.

انتهای پیام/68004/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول