اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم:

دبیرخانه دائمی ارتباط میان حوزه و دانشگاه در قم آغاز به کار می‌کند

رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم از آغاز فعالیت دبیرخانه دائمی ارتباط میان حوزه و دانشگاه امروز با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در قم خبر داد.

دبیرخانه دائمی ارتباط میان حوزه و دانشگاه در قم آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد ابراهیم فقیه‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه از جمله موفقیت‌هایی بود که در جهاد دانشگاهی به وجود آمد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: درمان ناباروری از جمله فعالیت‌های جهاد دانشگاهی است که در زمینه احکام فقهی این بخش، با حوزه ارتباط برقرار شد و از نظرات مراجع و علما بهره‌مند شدیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم خاطرنشان کرد: مراجع تقلید با اعزام تیمی روند کار را بررسی کرده و نظرات خود را ابراز می‌کردند تا بر اساس دستورات اسلامی کارها پیش برود.

وی یادآور شد: پزشکان، متخصصان و نیروهای درمانی در مجموعه جهاد دانشگاهی بر اساس فرامین الهی فعالیت می‌کنند و با توجه به اهمیت موضوع از نظرات علما و مراجع بهره‌مند می‌شوند.

فقیه‌زاده تصریح کرد: راه‌اندازی رشته‌های میان رشته‌ای برای رفع مشکلات این بخش می‌تواند راهگشا باشد و اثرات قابل توجهی بر جای بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع امروز دبیرخانه دائمی ارتباط میان حوزه و دانشگاه با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در جهاد دانشگاهی واحد قم آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/78003/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول