اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج عشایری و روستایی امام رضا (ع) سمنان افتتاح شد

بسیج عشایری و روستایی امام رضا (ع) سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و رؤسای ادارات افتتاح شد.

بسیج عشایری و روستایی امام رضا (ع) سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول اجرای این طرح عصر امروز در آیین افتتاح بسیج عشایری و روستایی امام رضا (ع) سمنان اظهار کرد: این حوزه با ظرفیت 9 پایگاه مقاومت عشایری و روستایی، ظرفیت بسیار بالایی دارد و برنامه‏‌های خوبی را برای سامان‎دهی و برنامه‌ریزی در دستورکار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان نیز در افتتاحیه این مراسم بر نقش کلیدی رهبری در ایجاد هم‏بستگی، اتحاد و هدف‎مندی همه اقشار جامعه ایران در پیروزی شکوه‏مندانه انقلاب اسلامی بر حکومت طاغوت تأکید کرد و افزود: همه تلاش‌های قبل از انقلاب به دلیل نبود رهبری واحد و عملکرد جزیره‌ای ناموفق بوده است.

علی‏‌نقی همتی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های اقشار مختلف جامعه با استفاده از بسترهای مهیای بسیج به صورت جداگانه استفاده شود.

وی متذکر شد: عشایر یکی از اقشار تأثیرگذار در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و باید از ظرفیت این قشر به نحو مطلوبی استفاده شود.

شهدا جان خود را وقف حفظ دین و کشور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز گفت: شهدا با گذشتن از جان خود در راه مقابله با دشمن، آن را وقف حفظ دین و کشور برابر تهاجم دشمن کردند.

حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی ضمن ادای احترام به مقام شهدا، اذعان داشت: باید در تمام مراحل زندگی از عملکرد شهدا درس بگیریم و در مواقع اضطراری با گذشتن از مال و جان خود در راه خدمت‎رسانی به همنوعان خود گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نکوداشت مقام این بزرگان و زنده نگه‎داشتن بیش از پیش نام شهدا طرحی تحت عنوان یک وقف یک شهید توسط این اداره کل تهیه شده و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در حال بررسی جهت اجراست.

واحدی تصریح کرد: در این طرح، یک یا چند نفر از خانواده شهید می‎توانند به نام شهید خود اقدام به ثبت یک وقف کنند.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول