اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر خوزستان خبر داد

راه‌اندازی سامانه پیامکی علائم کمک ناوبری در بندر امام

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از راه‌اندازی سامانه پیامک علائم کمک ناوبری آبراهه‌های داخلی و خارجی بندر امام خمینی خبر داد.

راه‌اندازی سامانه پیامکی علائم کمک ناوبری در بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته با اشاره به وظایف حاکمیتی این اداره کل در تامین ایمنی دریانوردی آبراهه‌های حوزه استحفاظی اظهار کرد: به منظور نظارت بهتر و دقیق‌تر بر کارکرد علائم کمک ناوبری مستقر در کانال خور موسی و بخش‌های داخلی و خارجی آن، سامانه پیامکی برای گزارش دهی کاستی‌های احتمالی طراحی و راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: با راه اندازی این سامانه شناورهای عبوری می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در کارکرد علائم کمک ناوبری، کاستی‌ها را به شماره 30001391 ارسال کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی این اداره کل با دریافت این اطلاعات ارسال شده اقدامات لازم را به‌منظور حفظ آماده به کاری این علائم به کار خواهد بست.

گفتنی است با به کارگیری تمهیدات ایمنی ویژه طی سال اخیر، این اداره کل موفق گردیده تعداد سوانح دریایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

انتهای پیام/72001/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول