اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مقابله با جنگ نرم نیازمند برنامه‌ریزی مشابه دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان این نکته که در جنگ نرم خاکریزی وجود ندارد، مقابله با این جنگ را نیازمند برنامه‌ریزی موفقیت‌آمیز مشابه دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

مقابله با جنگ نرم نیازمند برنامه‌ریزی مشابه دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی جنگ نرم که در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: فرایندی که در اتاق‌های فکر زمان جنگ تحمیلی شکل گرفت باید امروز برای مقابله با جنگ نرم به کار گرفت.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، جنگ نرم در سطح گسترده‌ای علیه ملت و نظام اسلامی ما آغاز شده است و خاکریزی برای دفاع فیزیکی وجود ندارد لذا نیاز است تا مراکز علمی و دانشگاهی ما توسط اساتید دانشگاهی به عنوان افسران عالی‌رتبه این جنگ برنامه‌ریزی خوب و تاثیرگذاری اتخاذ کنند.

وی عنوان کرد: جنگ نرم تمامی اقشار جامعه در سطوح مختلف را با شیوه‌های خاصی مورد هجمه قرار داده‌اند و تنها هدف آن‌ها نابودی نظام است که تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان این نکته که در جنگ نرم خاکریزی وجود ندارد، مقابله با این جنگ را نیازمند برنامه‌ریزی موفقیت‌آمیز مشابه دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دانشگاه‌ها بستر خوبی برای نیل به این هدف است که باید وارد گود شوند کما اینکه اهتمام مراکز آموزش عالی در این زمینه مطلوب است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: رخنه در باورهای اعتقادی و ارزش‌های دینی مردم از طریق مختلف از راه‌های تحقق اهداف جنگ نرم است که دشمنان برای نیل به این مهم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جوانان ما از اقشار آسیب‌پذیر در این جنگ هستند چرا که هدف اساسی دشمنان قرار دارند و مصون داشتن آن‌ها در این نبرد خاموش نیاز به بصیرت‌افزایی و روشنگری دارد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان خطاب به اساتید شرکت کننده در این کارگاه آموزشی گفت: شماها افسران عالیرتبه جنگ نرم هستید که می‌توانید با ارائه راهکارهای راهبردی جوانان و قشر دانشجوی جوان را از هجمه نرم دشمنان مطلع سازید.

وی گفت: چون راهکارهای مقابله با این جنگ نیاز به تفکر و تعقل دارد و به نوعی تخصصی است لذا ضرورت ورود اساتید دانشگاهی به عرصه مقابله با تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های درست را دوچندان می‌کند.

به گفته سردار رجبی، توانمندی که در اساتید دانشگاهی و مجموعه مراکز عالی وجود دارد باید آن‌ها را در مقابله با این هجمه نرم دشمنان به کار گرفت چرا که این توانمندی منجر به تصمیمات قابل‌قبولی خواهد شد.

وی تصریح کرد: جمعیت دانشجویی، خلاق، اثرگذار و عمق‌بخشی خوبی دارند که آگاهی آنان از زمینه‌های جنگ نرم موجب می‌شود این آگاهی به تمام جامعه تعمیم یابد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: چون از دانشجویان خیلی چیزها تراوش می‌کند مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند که آگاهی آنان زمینه را برای بصیرت‌افزایی و عرصه جنگ نرم دشمن را فراهم می‌آورد.

سردار رجبی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از برگزاری چنین کارگاهی، این موضوع را یک ضرورت خواند که دانشگاه کردستان و بسیج اساتید به خوبی تشخیص داده‌ و به آن اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/79001/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول