اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

ساختمان مجمع امور صنفی شهرستان قرچک افتتاح شد

روبان ساختمان مجمع امور صنفی شهرستان قرچک با حضور فرماندار شهرستان قرچک و جمعی از مسئولان این شهرستان قیچی شد.

ساختمان مجمع امور صنفی شهرستان قرچک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز طی مراسمی با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، محمد زندیه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای مجمع امور صنفی ساختمان مجمع امور صنفی شهرستان قرچک افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قرچک در مراسم افتتاحیه این ساختمان در جمع اعضای مجمع امور صنفی گفت: اصناف از قبل از انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس جزء پیشگامان حمایت از ولایت فقیه بوده‌اند.

رضا ریاحی اظهار داشت: در راهپیمایی‌ها و مراسمات ملی و مذهبی این اصناف بوده که در صف مقدم این مراسمات بوده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اینکه بازار و نظارت بر صنوف جزء وظایف مجمع امور صنفی است، افزود: با کمک شما اعضای مجمع امور صنفی و کمک صنوف و مردم شهرستان قرچک باید مثل نگینی در بین شهرستان‌های استان تهران بدرخشد.

ریاحی خاطرنشان کرد: نظارت بر رستوران‌ها، استخرها، فروشگاه‌های عرضه مواد لبنی و بهداشتی در فصل سرما، نظارت کافی انجام و با متخلفان برخورد شدید شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: هر صنفی کم‌فروشی، گران‌فروشی کرده و بهداشت را رعایت کرده با او برخورد و به مراجع قضایی تحویل داده شود.

 

رضا ریاحی در پایان با بیان اینکه سلامت شهروندان در دستان شما عزیزان است، بیان داشت: بازارهای رو باز هفتگی اعم از جمعه بازار به‌صورت ویژه بررسی و نظارت شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک نیز در ابتدای این مراسم گزارش و عملکردی در ارتباط با چگونگی تشکیل این مجمع و افتتاح ساختمان مجمع امور صنفی به فرماندار شهرستان ارائه داد.

این گزارش حاکی است، پس از افتتاح ساختمان مجمع امور صنفی اولین جلسه اعضای مجمع امور صنفی با حضور فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک برگزار شد.

انتهای پیام/2462/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول