اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شهرک صنعتی گیلان خبر داد

احداث دومین شهرک صنعتی در لاهیجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از اختصاص 13 هکتار از اراضی منطقه تموشل لاهیجان برای احداث شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان خبر داد.

احداث دومین شهرک صنعتی در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، مجید عباسیان‌امین ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان اظهار کرد: 13 هکتار از اراضی منطقه تموشل لاهیجان به منظور احداث شهرک صنعتی شماره دو لاهیجان به شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان منتقل شد.

وی ادامه داد: برای تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی لاهیجان و میزان تقاضای سرمایه‌گذاری در این منطقه نقاط مختلفی برای ایجاد شهرک صنعتی شماره دو لاهیجان به شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان معرفی شد که به لحاظ موقعیت استقرار و مزایای منطقه این اراضی مورد تأیید کارشناسی قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه خریداری اراضی برای احداث شهرک صنعتی شماره دو لاهیجان آغاز شده است، افزود: اکنون تمام اراضی تملک شده در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، ایجاد شهرک صنعتی شماره دو لاهیجان را به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در این شهرستان گام جدیدی در توسعه صنعتی لاهیجان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون لاهیجان دارای یک شهرک صنعتی در منطقه توستان است که از شهرک‌های صنعتی نمونه کشور به لحاظ امکانات زیربنایی و نوع صنایع مستقر و ظرفیت اشتغال محسوب می‌شود.

عباسیان‌امین ضرورت ساخت شهرک صنعتی جدید در لاهیجان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ظرفیت شهرک صنعتی لاهیجان به دلیل استقرار صنایع تکمیل شده است و به همین منظور دومین شهرک ساخته می‌شود. 

وی، افزایش تقاضای سرمایه‌گذاری در لاهیجان را از دیگر دلایل ساخت دومین شهرک صنعتی این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/84002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول