اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد

اشتغال 231 نفر در شهرک صنعتی بندر ریگ

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در شهرک صنعتی بندر ریگ 19 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که 231 نفر در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

اشتغال 231 نفر در شهرک صنعتی بندر ریگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ریگ، در جریان بازدید صبح امروز مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر، رئیس بانک توسعه تعاون و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بندر ریگ، جلسه‌ای به منظور رفع مشکل دریافت تسهیلات یک واحد صنعتی در محل آن واحد تشکیل و رئیس بانک توسعه تعاون برای پرداخت تسهیلات مصوب شده به این واحد صنعتی قول مساعد داد.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر ضمن مثبت ارزیابی کردن زیرساخت‌های شهرک صنعتی بندر ریگ افزود: امیدواریم با حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی شاهد رونق بیش از پیش تولید در این منطقه باشیم.

حسن اسماعیلی از واحدهای صنعتی هخامنش پاسارگاد و طعام سازان در زمینه بسته بندی مواد غذایی و تولید غذای ماهی و میگو بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر نیز گفت: شهرک صنعتی بندر ریگ در زمینی به مساحت 78 هکتار احداث گردیده و 47 قرارداد با حجم سرمایه گذاری 221 میلیارد ریال دراین شهرک منعقد شده است.

مهدی صفوی افزود: اکنون 19 واحد تولیدی به مساحت 10 هکتار و سرمایه گذاری 90 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر 231 نفر در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: امیدواریم در سال‌جاری که ازسوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و  حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده شاهد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر تولید و صنعت و ایجاد اشتغال در این نقطه از استان باشیم.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول