اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نیروی انتظامی انجام می‌شود

برگزاری جشنواره رسانه، نظم و امنیت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال و در بهمن‌ماه جشنواره رسانه، نظم و امنیت در استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره رسانه، نظم و امنیت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ فرامرز خلیلی‌نیا ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد که با هدف تشریح برنامه‌های هفته ناجا تشکیل شده بود، اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «اساس اقتدار ما در سایه مردم‌داری» خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعار امسال بسیار پر محتوا بوده و در پشت آن افکار روانشناسانه و جامعه‌شناسانه وجود دارد.

این فرمانده ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اهالی رسانه ابراز داشت: برجسته کردن نقش مردم در تأمین امنیت و کمک به رعایت حداکثری حقوق مردم با روش سبک زندگی اسلامی باید در دستور کار همه از جمله پلیس و رسانه‌ها قرار گیرد.

خلیلی‌نیا به تلاش نیروی انتظامی برای پر بار برگزار کردن هفته ناجا اشاره کرد و افزود: کاری کنیم که همه برنامه‌های ما خروجی داشته باشد و با برنامه‌های سازنده جلوی بسیاری از جرم و جنایت‌ها گرفته شود.

این معاون انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه امنیتی را به دلیل وجود منابع و مواهب طبیعی گردشگری مهم دانست و گفت: باید بدانیم که توسعه امنیت پیش زمینه توسعه فرهنگی است.

وی برنامه‌های هفته ناجا در استان را متنوع دانست و گفت: به غیر از برنامه‌های این هفته در بهمن‌ماه امسال همایشی با نام جشنواره رسانه، نظم و امنیت در استان برگزار می‌کنیم که در آن به نقش و اهمیت رسانه‌ها در توسعه پایدار و ایجاد امنیت پرداخته می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بخش زیادی از موفقیت‌های پلیس را مدیون کار خوب رسانه‌ها دانست و گفت: خبرنگاران باید رسالت خود را در راه ایجاد امنیت به خوبی انجام دهند.

وی پلیس کهگیلویه و بویراحمد را در هر زمان آماده همکاری و تعامل با رسانه‌ها دانست و افزود: هیچ‌گاه درب پلیس بر روی رسانه در استان بسته نیست و از هرگونه انتقاد و پیشنهاد آن‌ها با جان و دل استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول