اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان جیرفت خبر داد

برپایی 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در جیرفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت گفت: جشن عاطفه‌ها در این شهرستان با ایجاد 100 پایگاه از امروز تا 12 مهرماه برگزار می‌شود.

برپایی 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسماعیل امیری صبح امروز در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشن در جیرفت با ایجاد 100 پایگاه از امروز تا 12 مهر‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای برپایی این جشن 15 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار توسط کمیته امداد امام خمینی جیرفت راه‌اندازی شده است و 65 پایگاه در مدرسه‌ها، پنج پایگاه در پایگاه‌های بسیج و 10 پایگاه نیز در مساجد شهرستان ایجاد می‌شود.

امیری با بیان اینکه پنجشنبه 11 مهرماه پایگاه‌های کمیته امداد، مساجد و بسیج راه‌اندازی می‌شوند، تصریح کرد: روز جمعه 12 مهرماه نیز پایگاه‌هایی در محل برگزاری نماز جمعه در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‎شود.

امیری با بیان اینکه شعار سال جاری این جشن «مهر در انتظار مهر حماسی» است، گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 375 میلیون و 898 هزار و 250 ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست شهرستان جیرفت برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/80002/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول