اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول 4 شکست در هفته دوم

اسکیت‌بازان قم به یک قدمی قعر جدول لیگ برتر رسیدند

تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم با قبول دو شکست در هفته دوم مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور به یک قدمی قعر جدول رده‌بندی رسید.

اسکیت‌بازان قم به یک قدمی قعر جدول لیگ برتر رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای مرحله اول از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور در شهریور ماه به انجام رسید و همدان میزبان بود، تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم برابر حریفان خود صاحب یک برد و دو باخت شد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اسکیت دیدارهای مرحله دوم از فصل جاری مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران به انجام رسید و در نهایت صدرنشینی آکادمی اسکیت انقلاب تهران در پایان نیم فصل رقابت‌ها رقم خورد.

امسال تیم‌های اسکیت هاکی مهرآریا خمینی‌شهر، مهر 97 خمینی شهر، پویا تهران، انقلاب تهران، نیروی زمینی ارتش، ورزش و جوانان قم، ستارگان آرین گیلان و دانشگاه آزاد همدان حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای قهرمانی برگزار می‌کنند.

پرونده دومین مرحله از مسابقات فصل جاری لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی با صدرنشینی تیم آکادمی اسکیت انقلاب تهران بسته شد که مردان اسکیت‌باز تیم ورزش و جوانان قم در جدال با حریفان خود متحمل دو شکست شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون اسکیت، در دومین مرحله از این رقابت‌ها که به میزبانی آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، بعد از تیم انقلاب، تیم‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد همدان عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم اسکیت هاکی نیروی زمینی ارتش رفت و در میان ناباوری با نتیجه دور از انتظار 11 بر صفر تن به شکست داد و بدین ترتیب موقعیت خود را در جدول از دست داد.

نماینده قم در دومین دیدار خود به مصاف تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد همدان رفت و در پایان با نتیجه 6 بر دو مغلوب همدان شد و در سومین دیدار خود با حساب هفت بر یک به تیم اسکیت هاکی انقلاب تهران باخت.

چهارمین بازی این تیم در مقابل اسکیت هاکی پویا تهران بازی نزدیک و برابر بود که با بداقبالی نماینده قم با حساب چهار بر سه به سود حریف پایان یافت و بدین ترتیب با چهار شکستی که برای رقبا داشت با 28 گل خورده به کار خود در مرحله دوم لیگ برتر اسکیت هاکی پایان داد.

با پایان دیدارهای مرحله دوم لیگ برتر اسکیت هاکی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور تیم‌های انقلاب تهران و نیروی زمینی ارتش با 12 امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستادند در حالی که تیم سوم یعنی دانشگاه آزاد همدان 10 امتیاز دارد.

چهارمین تیم جدول رده‌بندی تیم مهر آریا خمینی‌شهر است که هشت امتیاز کسب کرده و تیم پویا تهران با 6 امتیاز در مکان پنجم جای دارد، ضمن اینکه در این رده‌بندی ستارگان آرین گیلان با چهار امتیاز، ورزش و جوانان قم با دو امتیاز و مهر 97 خمینی‌شهر بدون امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم ایستاده‌اند.

بهترین خط حمله رقابت‌ها تا پایان مرحله دوم با 42، 35 و 34 گل زده به ترتیب در اختیار تیم‌های نیروی زمینی ارتش، دانشگاه آزاد همدان و آکادمی اسکیت انقلاب تهران است، ضمن اینکه ضعیف‌ترین خط دفاع نیز با 50 گل خورده در اختیار تیم مهر 97 خمینی‌شهر قرار دارد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول