اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر ارغوان رضایی:

برخی نمی‌‌خواهند تنیس ایران پیشرفت کند / با این وضعیت نمی‌توان به آینده تنیس امیدوار بود

پدر تنیسور ایرانی الاصل تیم ملی فرانسه گفت: برخی افراد تنیس ایران را به نابودی کشانده و تا زمانی هم که در فدراسیون حضور داشته باشد، اجازه پیشرفت این رشته را نمی‌دهند.

برخی نمی‌‌خواهند تنیس ایران پیشرفت کند / با این وضعیت نمی‌توان به آینده تنیس امیدوار بود

ارسلان رضایی در حاشیه سفر دخترش ارغوان رضایی به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از وضعیت فعلی تنیس ایران اظهار داشت: تا زمانی که برخی افراد در فدراسیون تنیس هستند، نمی‌توان به آینده این رشته امیدی داشت.

این مربی تنیس با بیان اینکه مدت زیادی است در رشته تنیس فعالیت داشته و تمایل زیادی دارد تا تجربیاتش را در اختیار تنیس ایران قرار دهد، اما تاکنون به وی روی خوشی نشان نداده‌اند، تصریح کرد: در زمان ریاست سعیدلو در سازمان تربیت بدنی به همراه ارغوان به دیدار وی رفتیم و در مورد مسائل جاری تنیس با وی صحبت کردیم، اما از این گوش شنیدند و از آن گوش بیرون کردند، چهار ماه قبل نیز نامه‌ای را به آقای عباسی وزیر ورزش نوشتم، اما جوابی نگرفتم.

رضایی ادامه داد: برخی نمی‌خواهند تنیس ایران پیشرفت کند و به این دلیل برابر تیم‌هایی مانند امارات و کویت شکست می‌خوریم، من تمایل دارم تجربه 35 ساله‌ام در تنیس را در اختیار تنیس کشورم قرار بدهم، حتی پیشنهاد داده‌ام تعدادی نوجوان ده یازده ساله را در اختیار من بگذارند تا پس از چند سال آن‌ها را به بهترین‌های ایران تبدیل کنم، همان طوری که فرزندانم توانستند به چنین موقعیتی دست پیدا کنند.

* تنیس در ایران برای قشر مرفه است

وی با بیان اینکه رشته تنیس در ایران به دلیل بالا بودن هزینه‌ها محدود به قشر مرفه شده، تاکید کرد: اگر کسی بخواهد به صورت تفریحی هم در ایران تنیس بازی کند، برای یک ساعت باید هزینه زیادی پرداخت کند، در صورتی که من در تمام سال‌هایی که تنیس بازی کرده‌ام، یک ریال هم پول بابت کرایه زمین نداده‌ام.

رضایی افزود: در فرانسه و بسیاری دیگر از کشورها زمین‌های تنیس فراوانی وجود دارد و هر کس هر زمانی تمایل داشته باشد می‌تواند در این زمین‌ها تنیس بازی کند، اما در ایران طبقه مرفه می‌توانند تنیس بازی کنند و اکثراً نیز پشتکاری برای تمرین کردن ندارند.

* برخی می‌خواستند رابطه من و ارغوان را خراب کنند

وی در مورد حاشیه‌هایی هم که در مقطعی بین وی و دخترش به وجود آمده بود، گفت: اگر بازیکنی می‌خواهد در رشته تنیس موفق شود، باید تمرینات دشواری پشت سر بگذارد و من هم سخت گیری زیادی در مورد ارغوان داشتم، در حین تمرین من مربی‌اش بودم و بعد از تمرین پدرش، اما به هر حال رابطه پدر و دختری با مربی و شاگردی دشواری‌های خود را دارد.

رضایی متذکر شد: زمانی هم که بین ما اختلاف به وجود آمد، برخی افراد تلاش می‌کردند از این موقعیت به سود خودشان بهره‌برداری کنند، اما خوشبختانه ارغوان متوجه اشتباهش شد.

پدر ارغوان رضایی در پایان ابراز امیدواری کرد دخترش بتواند به جمع 10 نفر برتر تنیس دنیا برسد، زیرا نتیجه گرفتن وی درسی بزرگی به افرادی خواهد بود که چوب لای چرخ او می‌گذاشتند.

انتهای پیام/63006/ن3/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول