اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فینالیست‌های تنیس کشور در قم مشخص شدند

تلاش برای قهرمانی تنیس زیر 18 سال کشور بین تنیسورهای تهران و خوزستان

تنیسورهای استان‌های خوزستان و تهران در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات رده سنی زیر 18 سال تنیس کشور در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تلاش برای قهرمانی تنیس زیر 18 سال کشور بین تنیسورهای تهران و خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌ها و نفرات راه یافته به دیدار نهایی رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال کشور در قم در حالی مشخص شدند که قطعاً عناوین قهرمانی بخش انفرادی زیر 18 سال به تنیسورهای تهران یا خوزستان خواهد رسید.

تنیس‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌های تنیس قهرمانی دو رده سنی پسران کشور از پنجشنبه هفته قبل تلاش خود را برای کسب عناوین برتر این دوره از پیکارها در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز کرده‌اند و امروز این دیدارها به اتمام می‌رسد.

این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور در سال 1392 براساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون تنیس با شرکت مدعیان به مدت هشت روز به میزبانی هیئت تنیس استان قم با حضور تنیسورهای 25 تیم از سراسر کشور به انجام می‌رسد.

تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای تنیس قهرمانی رده سنی پسران سراسر کشور در دو رده زیر 16 و زیر 18 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و در دیدارهای نهایی که امروز برگزار می‌شود، برترین‌های این مسابقات در بخش تیمی و همچنین قسمت انفرادی مشخص می‌شوند.

این در حالی است که هیئت تنیس استان قم در بخش تیمی با دو تیم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بود و در نهایت تیم قم (الف) توانست در بخش تیمی، یک پای مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات قهرمانی تنیس کشور لقب بگیرد و سرانجام سوم شود.

بر این اساس دیدارهای تنیس قهرمانی رده سنی زیر 16 و 18 سال کشور در قم با شرکت برترین تنیسورهای این دو رده سنی از استان‌های مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن شرکت‌کنندگان برای کسب عناوین برتر با یکدیگر پیکار کردند و امروز با انجام دیدارهای نهایی و برگزاری مراسم اهدای جوایز به کار خود پایان می‌دهند.

در مسیر کسب جواز حضور در دیدار نهایی بخش انفرادی پیکارهای تنیس رده سنی زیر 18 سال قهرمانی پسران کشور در شهر مقدس قم،‌ آرین ابراهیمیان تنیس‌باز تیم تهران در دیداری بسیار حساس و نفس‌گیر با حساب دو بر صفر از سد نماینده اصفهان یعنی فرید فرجادیان گذشت و فینالیست شد.

همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی کاوه ادیبی تیم تنیس خوزستان در جدال با آرش سوری از تهران به برتری دست یافت و به این ترتیب حریف آرین ابراهیمیان در دیدار نهایی شد تا مانع از حضور دو تهرانی در دیدار نهایی این دوره از پیکارها نیز شده باشد و این دو تنیس‌باز امروز قهرمانی بخش انفرادی رده سنی زیر 18 سال را به یکی از شهرهای تهران یا اهواز خواهند برد.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول