اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان 8 روز رقابت در قم

تنیسور شیرازی قهرمان تنیس زیر 16 سال کشور شد

تنیس‌باز تیم هیئت فارس با کسب برتری مقابل رقیب خود از آذربایجان غربی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات تنیس زیر 16 ساله‌های کشور در قم شد.

تنیسور شیرازی قهرمان تنیس زیر 16 سال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که این دوره از پیکارها از روز پنجشنبه بیست و هشتم شهریورماه به میزبانی هیئت تنیس استان قم در دو بخش تیمی و انفرادی برنامه‌ریزی شده و به انجام رسید، تنیسورهای راه یافته به دیدار نهایی بخش انفرادی رده سنی زیر 16 سال مشخص شدند و برای کسب عناوین اول تا سوم مشترک به میدان رفتند.

بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات بخش انفرادی این رده سنی سرانجام تنیسورهای استان‌های آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی و تهران به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند و در تلاش برای راهیابی به دیدار نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مرحله دو بازی بسیار حساس بین چهار تنیسور راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار شد که سرانجام این تنیسورهای استان‌های آذربایجان غربی و فارس با کسب برتری برابر تنیسورهای استان‌های خراسان رضوی و تهران راهی دیدار نهایی شدند.

در این مرحله آرمان جلیلی از تیم هیئت تنیس استان آذربایجان غربی که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود نخستین تنیسور راه یافته به دیدار نهایی بود، ضمن اینکه بهروز کارگران از تیم هیئت تنیس استان فارس نیز به عنوان حریف جلیلی دیگر فینالیست بخش انفرادی رده سنی زیر 16 سال تنیس کشور در قم لقب گرفت.

در جدال تنیسورهای فارس و آذربایجان غربی این بهروز کارگران نماینده تیم هیئت تنیس استان فارس بود که توانست از سد آرمان جلیلی به سختی عبور کرده و بدین ترتیب عنوان نخست و مقام قهرمانی رده سنی زیر 16 سال تنیس کشور را در قم از آن خود کند.

پیکارهای تنیس قهرمانی پسران کشور در رده سنی زیر 16 سال در حالی به میزبانی هیئت تنیس استان قم برترین‌های کشور در سال 1392 را معرفی کرد که به مدت هشت روز در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، به ترتیب بهروز کارگران از فارس و آرمان جلیلی از آذربایجان غربی قهرمان و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به حامد کتابداری از مشهد و آرمین رستمی از تهران رسید.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول