اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار برازجان:

برازجان به استانداردهای یونیسف نزدیک می‌شود

معاون شهردار برازجان با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه شهر دوستدار کودک گفت: برازجان به استانداردهای یونیسف نزدیک می‌شود.

برازجان به استانداردهای یونیسف نزدیک می‌شود

ارسطو قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان در 2 سال گذشته با محوریت قرار دادن کودکان نسبت به برگزاری جلسات ارزشمندی در سطح شهر و تبادل ایده‌ها و تجارب موجود با کارشناسان آموزشی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به‌زودی طرح متمرکز کردن آموزش‌های مربوط به کودکان برای ورود آنها به اجتماع در سطح شهر برازجان اجرایی خواهد شد.

معاون شهردار برازجان خاطرنشان کرد: این برنامه یک حرکت بین بخشی است و باید با همکاری ادارات و سازمان‌های متولی کودکان مانند اداره آموزش و پرورش، بهزیستی، شبکه بهداشت، هلال احمر و کانون پرورش فکری و ... انجام شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به این مهم دست یابیم.

قائدی تصریح کرد: دبیرخانه شهر دوستدار کودک به‌صورت دوره‌ای و توسط خانه‌های بازی وابسته به شهرداری مدیریت می‌شود و در راستای اعتلای سطح کیفی فعالیت‌های کودکان اهتمام دارد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری برازجان گفت: باید با مدیریت صحیح شهر برازجان را به استانداردهای یونیسف نزدیک کنیم.

وی ابراز داشت: این دبیرخانه هر ماه با یک شعار خاص از قبیل کودک و ایمنی، کودک و صلح، کودک و امنیت، کودک و طبیعت، کودک و حمل و نقل، کودک و ترافیک، کودک و بهداشت و ... فعالیت خواهد کرد و در هفته آینده شیوه‌نامه این دبیرخانه تصحیح و شرح وظایف اعضا مشخص می‌شود.

قائدی با اشاره به اجرای طرح خانواده آگاه در سطح شهر افزود: با همکاری متولیان این امر و با اجرای برنامه‌های آموزشی و بازی‌های هدفمند باید کودکانی خلاق و توانمند به جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول